https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Новини
Световния ден на доброволния кръводарител: В България ежедневно има недостиг на кръв и кръвни съставки ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 14 Юни 2018 09:09, БОДК

В връзка със Световния ден на доброволния кръводарител – 14 юни, Българска организация за доброволно кръводаряване напомня, че е нужно по-отговорно отношение към спасяването на човешкия живот и повече съпричастност към проблема с недостига на кръв, който засяга цялото общество!

Powered by Web Agency
Продължава
 
Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас ПДФ Печат Е-мейл
Понеделник, 11 Юни 2018 00:24, Фондация "За нашите деца"

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад на тази тема е подготвен от американска фирма за сладолед Ben&Jerry's, но най-ярък пример за проява на КСО е петролният гигант „Шел“ (Shell). През 1995-а година компанията решава да потопи своя нефтена платформа в Северно море в отговор на разрастваща се криза и сериозни финансови проблеми. Намерението ѝ среща огромно неодобрение от медиите и обществеността. Клиентите се обединяват и  бойкотират продуктите ѝ. Историята прераства в скандал и „Шел“ се отказва от плановете си. Впоследствие отразява действията си в аналитичен доклад със заглавие „Печалба или принципи. Трябва ли да избираме?“. Така остава в историята като компанията, поставила основите на корпоративната социална отговорност.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 07 Юни 2018 00:00, CSR Events

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?

 

Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и с различни села домакини. Младежи от различни градове имат шанса да живеят за месец в село в община Карлово – в местно домакинство, помагайки на местните хора, споделяйки проблемите и радостите им, учейки занаят и – най-важното – започвайки работа по своя социално-предприемаческа идея, която да е в помощ на селото.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Студентка катери Еверест за благотворителност ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 17 Април 2018 16:44, CSR News

Eлена Нитова е първа година студентка в Университета Уорик в Англия. Членството й в ученическата благотворителна организация Интеракт към СМГ, в която последната година е била президент, я е мотивирало да продължи с благотворителната дейност и в чужбина. Включвайки се в университетското общество RAG (Raising and Giving), тя припознава една кауза, за която събира средства в момента. Ако успее да събере определената сума до края на юни тази година, като признателство за нейната отдаденост организацията ще я изпрати до базовия лагер на Еверест през септември.

Powered by Web Agency
Продължава
 
ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 23 Март 2018 16:24, CSR News

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на ИКЕА постигна. Подкрепяйки своите партньори и участвайки в различни инициативи, Фондацията реализира втората по големина безвъзмездна помощ, която е давала до този момент,  от 40 млн. евро за борба с изменението на климата, изпрати 500-ия  служител от ИКЕА на IWitness обиколка, за да посети партньорски проекти, както и осъществи най-голямата до сега, в историята на Фондацията, безвъзмездна помощ на стойност 144 млн. евро.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Още статии...
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща Край »

Страница 1 от 276

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?   Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и...

Общество | CSRBG

Прочети..

ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на...

Околна среда и Екология | CSR News

Прочети..