LIDL пуска безплатна автобусна линия до Витоша за осма година ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Четвъртък, 05 Юли 2018 00:00, CSR News


От 7 юли до 24 септември Лидл България, с подкрепата на Столична община, стартира отново “Зелена линия Витоша” с безплатни автобуси до планината. Проектът се реализира за осма поредна година, като общият брой превозени пътници за целия период на кампанията до момента нахвърля 47 000 души.

 

„„Зелена линия Витоша“ е проект, който се е доказал като изключително успешен през годините. Той дава възможност на всички природолюбители да се придвижват лесно и удобно до планината. Точно затова Столична община подкрепя кампанията за поредна година и осигурява автобусите за целите на проекта. Имаме общо 14 линии на градския транспорт, които пътуват към Витоша и се стремим да увеличаваме техния брой. Съсредоточили сме усилията си в това да осигуряваме лесен и бърз достъп до нашите природни забележителности и колкото по-достъпни са те, толкова повече възможности за преоткриването им даваме на гражданите“, каза Евгени Крусев, заместник-кмет, направление „Транспорт и транспортни комуникации“ към Столична община.


„Щастливи сме, че за осма поредна година осигуряваме безплатен транспорт на столичани и гостите на София до Витоша и с това даваме още една възможност на семействата да прекарват пълноценни мигове заедно сред природата. Опазването на околната среда е основен приоритет във всеки един аспект от развитието на нашия бизнес. Ето защо продължаваме да инвестираме в проекти за намаляване на вредните емисии във въздуха. Благодарим на Столична община и Столичен автотранспорт за подкрепата и партньорството през годините и за това че заедно работим за един по-чист и красив град", заяви Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на Лидл България.


Безплатните автобусни линии и за пешеходци, и за велосипедисти са на разположение всеки уикенд и в празничните дни през цялото лято. На спирките са разположени табели с разписанието.


„Зелена линия Витоша“ за пешеходци: От 7 юли до 24 септември 2018 г. автобусите ще превозват пешеходци всеки уикенд и в почивните празнични дни. Запазва се графикът: тръгване в 8:00 ч. и в 9:00 ч. от стадион „Васил Левски“ и връщане в обратната посока в 17:00 ч. и в 18:00 ч. от „Златни мостове“.


„Зелена линия Витоша“ за велосипедисти: Любителите на планинското колоездене ще могат да ползват транспорта, за да се качват в полите на Витоша, както и да достигнат до маршрути с начало от с. Железница. Първата велолиния тръгва от спирка „Зоопарк“ през „Бай Кръстьо“ и стига до хижа „Алеко“ и е особено предпочитана от утвърдени байкъри.


Втората велолиния е с дестинация с. Бистрица и с. Железница и е особено подходяща за семейства с деца на колела, заради по-леките и полегати трасета, които предлага тази част на Витоша. За допълнително  удобство велоавтобусът ще тръгва от метроспирка, като колоездачите ще могат да ползват свободно метрото за придвижване с велосипедите всеки уикенд. Маршрутът на втората велолиния ще стартира от НСБАЛ (2542) – спирка на бул. "Г.М.Димитров" над Метростанцията в посока Зоопарка, и ще преминава през с. Бистрица до с. Железница.


Двете велолинии ще се движат в периода 7 юли – 24 септември 2018 г. и ще тръгват съответно в 8:20 ч. и в 10:30 ч. от началните спирки. Велоавтобусите са еднопосочни и са предназначени само за хора с велосипеди до запълване капацитета от 26 колела.


Повече информация за „Зелена линия Витоша“ може да намерите на www.lidl.bg/greenline

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..