https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Петък, 23 Март 2018 16:24, CSR News

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на ИКЕА постигна. Подкрепяйки своите партньори и участвайки в различни инициативи, Фондацията реализира втората по големина безвъзмездна помощ, която е давала до този момент,  от 40 млн. евро за борба с изменението на климата, изпрати 500-ия  служител от ИКЕА на IWitness обиколка, за да посети партньорски проекти, както и осъществи най-голямата до сега, в историята на Фондацията, безвъзмездна помощ на стойност 144 млн. евро.

 

Промените в климата са световен проблем, който не е редно да бъде пренебрегван. Всички ние сме потърпевши, но най-уязвими и застрашени от бедствия, свързани с климата и влошаване на околната среда, са именно бедните общности. Това е и един от водещите мотиви на Фондацията на ИКЕА да дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата. Със своя пример за безвъзмездна помощ, Фондацията иска да обърне внимание на този сериозен проблем, за който в световен мащаб се отпускат по-малко от 2% от цялото благотворително финансиране.

Един от приоритетите на Фондацията на ИКЕА, както през изминалите години, така и през 2017, бе осигуряването на достъп до образование на всяко дете, предоставянето на възможността да играе и да се развива свободно в безопасна среда. За втора поредна година ИКЕА реализира кампанията „Let’s play for Change”, благодарение на която децата от цял свят се сдобиха с чисто нови училищни библиотеки, спортни програми, които целят да приобщят деца с увреждания и безопасни места за игра, които ще им помогнат да развият своя потенциал.

През 2017 година ИКЕА изпрати 500-ия си служител да посети партньорски проекти чрез програмата IWitness. По този начин ИКЕА дава възможност на служителите си да станат част от кампании, свързани със защита на правата на детето, по-добър живот за бежанците и различни обучения. След това те споделят своите преживявания, снимки, видеоклипове и мисли в блога на Фондацията, който може да разгледате тук: https://blog.ikeafoundation.org/

През 2017 година фондацията обърна внимание и на други основни проблеми от световен мащаб като правата на жените за достоен живот и равенство, както и за проблемите, с които се сблъскват бежанците от конфликтните райони в Близкия изток.

"Миналата година беше особено вълнуващо за нас, тъй като видяхме, че нашите партньорства вдъхват нова сила, буквално и преносно, на общности, които са живели без нея толкова дълго”, сподели Пер Хегенес, изпълнителен директор на Фондацията на ИКЕА.

За Фондация ИКЕА

Фондацията на ИКЕА има за цел да подобрява възможностите за деца и младежи в развиващите се страни чрез финансиране на холистични, дългосрочни програми, които могат да създадат значителна и трайна промяна. Фондацията работи със силни стратегически партньори, като прилага иновативни подходи за постигане на мащабни резултати в четири основни области на живота на детето: място, наречено дом; здравословен старт в живота; качествено образование; и устойчив семеен доход. В момента финансираните програми помагат на 100 милиона деца. Научете повече на ikeafoundation.org.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?   Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и...

Общество | CSRBG

Прочети..

ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на...

Околна среда и Екология | CSR News

Прочети..