https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 11 Юни 2018 00:24, Фондация "За нашите деца"

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад на тази тема е подготвен от американска фирма за сладолед Ben&Jerry's, но най-ярък пример за проява на КСО е петролният гигант „Шел“ (Shell). През 1995-а година компанията решава да потопи своя нефтена платформа в Северно море в отговор на разрастваща се криза и сериозни финансови проблеми. Намерението ѝ среща огромно неодобрение от медиите и обществеността. Клиентите се обединяват и  бойкотират продуктите ѝ. Историята прераства в скандал и „Шел“ се отказва от плановете си. Впоследствие отразява действията си в аналитичен доклад със заглавие „Печалба или принципи. Трябва ли да избираме?“. Така остава в историята като компанията, поставила основите на корпоративната социална отговорност.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Подкрепи правото на всяка българка да живее в дом без насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 10 Ноември 2015 14:27, CSR News

 

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие” продължава да набира средства с нов благотворителен продукт - стилна гривна

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие“ продължава да набира средства за откриването на денонощна национална телефонна линия, предлагаща професионална помощ за жертвите на домашно насилие у нас. С гривната „Нови възможности за жените“ - допълнение в синьото благотворително портфолио на Avon - компанията се бори за правото на щастлив и достоeн живот на всяка българка, обект на тормоз у дома. 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Nivea дари 36 519 лв на SOS детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България


Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Дете нарисува как „дървото като пие сок, му растат ябълки“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 22 Юни 2015 07:41, SOS Детски селища България



Рисунката ще бъде отпечатана в 75 хиляди копия и средствата от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“

„На моята картина цветовете са ярки и има мелодия. Слънцето пее „Зайченцето бяло“. Нарисувах и малкия ми брат, защото понякога ме засрамва пред хората, а братята и сестрите трябва не винаги да се карат...Дървото си има дървена масичка. Като пие сок, му растат ябълки...“. Това споделя 9-годишната Йоана от гр. Кюстендил, която грабна наградата на публиката в конкурса на тема „Усмивката в детството“. Рисунката на Йоана ще бъде поставена върху опаковката на новата плодова напитка Prisun – като част от новата кампания на марката. Средства от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“. Поставянето на оригинална детска творба върху опаковка е новост за пазара на негазирани напитки не само у нас.

Powered by Web Agency
Продължава
 
“Говори открито срещу домашното насилие“ с първа награда за „Маркетинг, свързан с кауза“ на БФБЛ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 05 Март 2015 19:42, CSR News


Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 12-тото издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът се пребори със силната конкуренция на още 14 кандидатурина компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. Престижното първо място беше връчено от Даниела Везиева, заместник-министър на икономиката, на Деница Желязкова, мениджър ПР и реклама на AVON за регион Балкани.

Powered by Web Agency
Продължава
 
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща Край »

Страница 1 от 6

CSR Видео

Новини България

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?   Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и...

Общество | CSRBG

Прочети..

ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на...

Околна среда и Екология | CSR News

Прочети..