Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 10 Август 2018 00:00, Фондация "За нашите деца"
|
"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се отнася до всички компании - големи или малки, които са в състояние да подобрят своя икономически, екологичен и социален успех в краткосрочен и дългосрочен план, благодарение на новите изделия или услуги, които предоставят; на повишаване на квалификацията и ангажиране на заинтересованите страни. КСО засяга също така и служителите в компаниите, тъй като допринася за подобряването на условията на труд и за по-голямата мобилизация на екипа." споделят от фондация „За Нашите Деца“.
|
Продължава
|
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Понеделник, 11 Юни 2018 00:24, Фондация "За нашите деца"
|
Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад на тази тема е подготвен от американска фирма за сладолед Ben&Jerry's, но най-ярък пример за проява на КСО е петролният гигант „Шел“ (Shell). През 1995-а година компанията решава да потопи своя нефтена платформа в Северно море в отговор на разрастваща се криза и сериозни финансови проблеми. Намерението ѝ среща огромно неодобрение от медиите и обществеността. Клиентите се обединяват и бойкотират продуктите ѝ. Историята прераства в скандал и „Шел“ се отказва от плановете си. Впоследствие отразява действията си в аналитичен доклад със заглавие „Печалба или принципи. Трябва ли да избираме?“. Така остава в историята като компанията, поставила основите на корпоративната социална отговорност.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Вторник, 10 Ноември 2015 14:27, CSR News
|
Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие” продължава да набира средства с нов благотворителен продукт - стилна гривна
Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие“ продължава да набира средства за откриването на денонощна национална телефонна линия, предлагаща професионална помощ за жертвите на домашно насилие у нас. С гривната „Нови възможности за жените“ - допълнение в синьото благотворително портфолио на Avon - компанията се бори за правото на щастлив и достоeн живот на всяка българка, обект на тормоз у дома.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България
|
Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Понеделник, 22 Юни 2015 07:41, SOS Детски селища България
|
Рисунката ще бъде отпечатана в 75 хиляди копия и средствата от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“
„На моята картина цветовете са ярки и има мелодия. Слънцето пее „Зайченцето бяло“. Нарисувах и малкия ми брат, защото понякога ме засрамва пред хората, а братята и сестрите трябва не винаги да се карат...Дървото си има дървена масичка. Като пие сок, му растат ябълки...“. Това споделя 9-годишната Йоана от гр. Кюстендил, която грабна наградата на публиката в конкурса на тема „Усмивката в детството“. Рисунката на Йоана ще бъде поставена върху опаковката на новата плодова напитка Prisun – като част от новата кампания на марката. Средства от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“. Поставянето на оригинална детска творба върху опаковка е новост за пазара на негазирани напитки не само у нас.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 1 от 7 |