https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
Подкрепи правото на всяка българка да живее в дом без насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 10 Ноември 2015 14:27, CSR News

 

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие” продължава да набира средства с нов благотворителен продукт - стилна гривна

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие“ продължава да набира средства за откриването на денонощна национална телефонна линия, предлагаща професионална помощ за жертвите на домашно насилие у нас. С гривната „Нови възможности за жените“ - допълнение в синьото благотворително портфолио на Avon - компанията се бори за правото на щастлив и достоeн живот на всяка българка, обект на тормоз у дома. 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Nivea дари 36 519 лв на SOS детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България


Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Дете нарисува как „дървото като пие сок, му растат ябълки“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 22 Юни 2015 07:41, SOS Детски селища България



Рисунката ще бъде отпечатана в 75 хиляди копия и средствата от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“

„На моята картина цветовете са ярки и има мелодия. Слънцето пее „Зайченцето бяло“. Нарисувах и малкия ми брат, защото понякога ме засрамва пред хората, а братята и сестрите трябва не винаги да се карат...Дървото си има дървена масичка. Като пие сок, му растат ябълки...“. Това споделя 9-годишната Йоана от гр. Кюстендил, която грабна наградата на публиката в конкурса на тема „Усмивката в детството“. Рисунката на Йоана ще бъде поставена върху опаковката на новата плодова напитка Prisun – като част от новата кампания на марката. Средства от продажбите ще бъдат дарени на „SOS Детски селища България“. Поставянето на оригинална детска творба върху опаковка е новост за пазара на негазирани напитки не само у нас.

Powered by Web Agency
Продължава
 
“Говори открито срещу домашното насилие“ с първа награда за „Маркетинг, свързан с кауза“ на БФБЛ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 05 Март 2015 19:42, CSR News


Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 12-тото издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът се пребори със силната конкуренция на още 14 кандидатурина компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. Престижното първо място беше връчено от Даниела Везиева, заместник-министър на икономиката, на Деница Желязкова, мениджър ПР и реклама на AVON за регион Балкани.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Залесиха 15 000 дървета по програмата „Our Forest” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 27 Октомври 2014 21:04, CSR News


Дарителската инициатива на екологични перилни препарати „My Forest” за възобновяване на горските масиви в България продължава

15 000 иглолистни и широколистни дървета бяха залесени в района на Копривщица в рамките на програмата „Our Forest”. Кампанията за възстановяване на горския фонд у нас е част от дългосрочната стратегия на марката за екологични перилни препарати „My Forest”. В рамките на инициативата „My Forest” дарява по 10 стотинки от всеки свой продаден килограм или литър перилен препарат. 

Powered by Web Agency
Продължава
 
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща Край »

Страница 1 от 6

CSR Видео

Новини България

WWF КОЛЕДНА МИСИЯ: 3000

ТЪРСИМ 3000 ДАРИТЕЛИ ЗА ПРИРОДАТА С WWF     ИЗГУБЕНАТА ХАРМОНИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА Мисията на WWF е да се грижим за заобикалящата ни среда и хората да живеят...

Околна среда и Екология | WWF

Прочети..

„Тази Коледа чудесата правите вие“ - различна и интерактивна Коледна кампания

Стартира благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите вие“ на фондация „За Нашите Деца“. Петото издание на инициативата цели да ангажира и вдъхнови служители на големи и малки компании в подкрепа...

Общество | CSR News

Прочети..

IBM подкрепя икономическото развитие, образованието и здравеопазването в България

Мисията на IBM Corporate Service Corps стартира в България за първи път София, 16 октомври 2017 г. – IBM обяви днес началото на първата по рода си IBM Corporate Service...

Общество | CSR News

Прочети..