https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
Оцвети детските мечти с Persil Pure & Natural. Вдъхновен от теб! ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 13 Май 2011 11:50, SOS Детски селища България

 

След успешното лансиране на последната иновация от премиум марката перилни препарати на Хенкел - Persil Pure & Natural, стартира съвместен проект на новия прах за пране със SOS Детски селища България – „Оцвети мечтите. Вдъхновен от теб!“.

Powered by Web Agency
Продължава
 
AVON дари над 800 млн. долара за каузи в полза на жените ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 21 Април 2011 22:37, CSR News

 

Андреа Джанг е главен изпълнителен директор и Председател на борда на директорите на глобалната компанияAVON, която е световен лидер в директните продажби на продукти за красота.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Третото издание на кампанията на Pampers® & UNICEF “1 опаковка= 1 ваксина” достигна своя край ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 23 Март 2011 13:57, United Partners

Третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” в България официално приключи. Благодарение на отзивчивостта на родителите в цялата страна, през 2011, Pampers® дарява на UNICEF сумата за 301,957 ваксини.

Чрез кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” Pampers® и UNICEF целят да елиминират неонаталния тетанус на глобално ниво. През януари тази година двете партньорски организации отправиха апел към българските родители, за да могат да дадат шанс на майките и техните бебета, които сe намират в страни засегнати от тази коварна болест. За всеки закупен пакет пелени или кърпички през януари и февруари Pampers® дари на UNICEF необходимата сума за снабдяването с една животоспасяваща ваксина.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Заедно сбъдваме детски мечти ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 02 Февруари 2011 14:08, SOS Детски селища България

 

УниКредит Кънсюмър Файненсинг сe нареди сред най-щедрите дарители на SOS Детски селища България за 2010 г. 

В периода 1-ви декември – 31-ви декември 2010 г. Уникредит Кънсюмър Файненсинг АД, част от УниКредит Груп, реализира дарителска кампания в подкрепа на каузата на SOS Детски селища България „Пълен с обич дом за всяко дете”.


Компанията дари по един лев за всеки отпуснат през декември 2010 кредит, в подкрепа на благотворителната кауза. Така една от най-големите компании за потребителско финансиране в страната се нареди сред най-щедрите дарители на SOS Детски селища България за 2010 г.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Старт на третото издание на кампанията на Pampers & UNICEF “1 опаковка = 1 ваксина” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 19 Януари 2011 14:59, United Partners

 

На официално събитие в Софийската галерия Снежана, вчера 18 януари, бе дадено начало на третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина”. Кампанията на Pampers & UNICEF цели събирането на средства за ваксини против неонатален тетанус за майки и бебета от развиващите се страни. Тази година началото бе дадено с фото изложба със снимки от някои от държавите, за които е предназначено дарението. Фотосите отразяват емоционални моменти от живота и ваксинирането против тетанус на  майки и бебета от Кот Д’ивоар, Етиопия, Мадагаскар, Мианмар, Нигерия и Камерун.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 5 от 7

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..