https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Подкрепи правото на всяка българка да живее в дом без насилие ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 10 Ноември 2015 14:27, CSR News

 

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие” продължава да набира средства с нов благотворителен продукт - стилна гривна

Кампанията на Avon „Говори открито срещу домашното насилие“ продължава да набира средства за откриването на денонощна национална телефонна линия, предлагаща професионална помощ за жертвите на домашно насилие у нас. С гривната „Нови възможности за жените“ - допълнение в синьото благотворително портфолио на Avon - компанията се бори за правото на щастлив и достоeн живот на всяка българка, обект на тормоз у дома. 

100% от печалбата от всеки продаден артикул от серията се заделят за осигуряването на постоянен достъп на пострадалите от цялата страна до професионална помощ. Кампанията отново се обръща към обществото като основен двигател в борбата с домашния тормоз с посланието за непримиримост към проблема и призив за подкрепа чрез дарение. 

„Насилието няма място в ничий дом! Затова е важно всяка жена да знае къде може да потърси  професионална помощ. Телефонната линия цели да осигури именно това – денонощен достъп на пострадалите до психолози, юристи и социални работници, които да ги консултират целево и според индивидуалните им потребности, да им посочат първите необходими стъпки и при
необходимост да ги пренасочат към кризисните центрове в страната“, споделя Геновева Тишева, председател на „Алианс за защита от насилие, основано на пола” – партньор на кампанията.

„Целта на Avon е да даде на жените сила и увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка една своя лична и обществена роля“, споделя Деница Желязкова, маркетинг мениджър на Avon за регион Балкани. „Kампанията ни за борба с домашното насилие е логично продължение на усилията ни в тази посока. Вярата в промяната е най-важният фактор в тази борба. Вяра, която хиляди наши Представители и потребители споделят, като със съвместни усилия даряват средства за по-доброто бъдеще и осигуряването на нови възможности за жертвите на домашно насилие у нас“, допълни още тя. 

Новата гривна, както и всички други продукти от синята благотворителната серия „Нови възможности за жените“, се предлагат целогодишно. Незаменима част от всеки артикул е отличителният знак за безкрайност – символ на неограничените възможности, които се откриват пред жените, след като се откъснат от порочния кръг на насилието. В серията влизат още елегантен посребрен пръстен и гривна, порцеланова чаша в синьо и бяло с принт на пеперуди, както и нежна синя гривна със сребърен елемент.

Avon е единствената компания в България, която дългосрочно се бори с домашния тормоз, като провокира обществен диалог по темата и набира средства в подкрепа правото на всяка жена да живее в дом без насилие.  

Благодарение на целогодишните усилия на „Говори открито“ в края на 2014 година компанията дари 50 000 лева за Кризисния център за жени, жертви на насилие, който се намира в Димитровград. Средствата подпомогнаха стартирането на центъра през ноември 2015-а чрез финансиране на част от необходимото обзавеждане и осигуряване на консултации от психолози, юристи и социални работници за пострадалите жени.  

Помогни и ти! Поръчай още днес новата благотворителна гривна на www.avon.bg или на своя представител!

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..