https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Социална Отговорност
"Изследване на потребностите от провеждане на социален одит и прилагане на стандарти за социална и екологична отговорност в Република България" ПДФ Печат Е-мейл

 

В отклик на молбата доц. Мирослава Пейчева, CSR Bulgaria се отзовава и публикува анкетата към проект "Изследване на потребностите от провеждане на социален одит и прилагане на стандарти за социална и екологична отговорност в Република България", одобрен за финансиране със средства от фонд „Научно изследователска дейност“ (1-4/2014 НИД УНСС).

Проектът е тригодишен (2014-2016 г.). В момента се осъществява втори етап от проекта. Този етап предвижда събиране на информация от работодатели и физически лица във връзка със социалния одит и стандартите по ISO 14000, SA 8000, EMAS , ISO 26000.

 

 

 

Благодарим ви! След приключване на проекта ще публикуваме резултати от изследването.

Powered by Web Agency
 
Какво е устойчиво консуматорство? ПДФ Печат Е-мейл
Понеделник, 13 Октомври 2014 13:11, {ga=Blue2}


„Устойчиво консуматорство” е темата на изследването, което Cleantech Bulgaria представи в края на месец септември. В контекста на стремежа към устойчиво развитие, темата за устойчивото консуматорство обръща внимание на
глобалното предизвикателство с масовата свръхконсумацията на днешните общества и икономики. По своята същност устойчивото потребление отговаря не само на въпросите какво и колко е използвано, а изследва и от кого е използвано.

Направеното изследване обхваща актуалните стратегически и нормативни документи определящи дефиницията и политиките свързани с устойчивото потребление, промяната в потребителските нагласи, според скорошни изследвания в тази област, бизнес практики за устойчиво потребление и инструментите за комуникиране/разпознаване/постигане. 

Документът отделя внимание на класификацията на потребителски стоки и типовете потребление. „Устойчиво консуматорство” разглежда основни тенденции, като голямата част от тях са илюстрирани с конкретни успешни примери от България и света. 

Резюме на български език можете да намерите тук.

Резюме на английски език можете да намерите тук.


Пълният текст на доклада е достъпен безплатно само за асоциираните партньори и фирми на Клийнтех България. За да станете част от българската клийнтех общност и да използвате всички възможности, които Клийнтех България предлага се свържете с нас на Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. .

Powered by Web Agency
 
Дисертация на тема "Корпоративната социална отговорност, упражнявана от филиали на Европейски фирми в България" ПДФ Печат Е-мейл

 

Представяме ви дипломна работа в областта на КСО, написана от Димитър Величков. Целта на дипломната работа е да разгледа проблема с Корпоративната Социална Отговорност (КСО), упражнявана от филиали на Европейски фирми в България. Темата има за цел да анализира гледната точка на фирмения филиал и какво го мотивира да практикува КСО. Дипломната работа също така разглежда какво определя кои точно практики да бъдат установени. Компаниите, които се разглеждат, са добре познати на българския пазар, с което авторът Димитър Величков се надява да предизвика интереса не само на професионалистите в тази област, но и на обикновения читател. Трябва да се има предвид, че всички заключения са направени в контекста на България.

Дисертацията можете да видите
тук (на английски език).

За автора:


Димитър Величков е завършил магистратура „Международен Бизнес и Мениджмънт“ в университета в Брадфорд, Северна Англия. Темата на финалната му дипломна работа е тясно свързана с Корпоративната социална отговорност в България. За Димитър Корпоративната социална отговорност е нещо, което може много да помогне както на бизнеса, така и на обществото, в което този бизнес се намира. Според него в България все още няма достатъчно адекватно работещи практики, което вероятно се дължи и на контекста на страната и на слабия натиск от обществото.


Екипът на CSR Bulgaria благодари на Димитър Величков, че ни предостави своята разработка.


Powered by Web Agency
 
Добри практики в Управлението на работното представяне и ангажираността ПДФ Печат Е-мейл
Според Towers Watson 88% е процентът на Напълно ангажираните сътрудници, които вярват че могат да повлияят позитивно на качеството на продуктите и услугите на компанията. 38% е процента на Неангажираните сътрудници, които вярват същото.

Представяме ви едно изследване на Entalent®: Добри Практики в Управлението на работното представяне и Ангажираността 2012® Част III от TMI Talent Management Index® – Best Practices Survey

Какво
означава Управление на работното представяне и Ангажираността? Какво разграничава отличниците?

Всичко това можете да видите в
промо изданието, което сме публикували. Ако имате интерес към цялото изследване потърсете авторите тук.
Powered by Web Agency
 
Нов доклад за "Измерване на споделена стойност" ПДФ Печат Е-мейл

Как да отключите такава стойност чрез свързването на социалните и бизнес резултати?

 

Как компаниите измерват ефективността от стратегията си за споделена стойност? Какви похвати и инструменти са нужни за да отключите създаването на нова споделена стойност – от бизнеса и от обществото едновременно? Как измерването на такава стойност предоставя важна информация както за управители, така и за общността?

 

Измерване на Споделена Стойност е нов доклад от Майкъл Е. Портер и FSG, подкрепен от Nestlé, Intel, InterContinental Hotels Group и Rockefeller Foundation. Той отговаря на тези въпроси чрез представянето на много примери от водещи световни компании, които прилагат измерване на споделената стойност. Като последствие от статията на Харвард Бизнес Ревю „Създаването на споделена стойност” от Майкъл Портер и Марк Крамер, този доклад е част от серия изследвания, които се фокусират върху необходимите инструменти и методи за прилагане на споделената стойност в практиката.

 

Авторите споделят, че ефективното измерване на споделената стойност интегрира стратегия и измерващи процеси, и стриктно проследява степента, до която социалната ефективност подобрява икономическата стойност за бизнеса.

 

Доклада подчертава ключови стъпки в методологията на измервателния процес и показва как да:

 

  • Да включите измерването като част от стратегията
  • Да отключите нова споделена стойност от резултатите от измерването
  • Да разграничите целите на измерването на споделена стойност от съществуващите подходи за измерване на КСО/ практики за устойчиво развитие и социално въздействие
  • Да извлечете нови данни, с които да привлечете инвеститори
  • Да приложите практически подходи за измерване на практиките за споделена стойност

 

„Измерване на споделена стойност” е доклад, който предоставя на бизнес лидерите карта, с която да определят и измерят създаването на споделената стойност.

Докладът е на английски език и може да го прочетете тук: http://www.fsg.org/

Превод: Анастасия Велева

 

 

Powered by Web Agency
 
« Начало Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща Край »

Страница 1 от 6

CSR Видео

Най-четени статии