Рекорден брой посетители на “Детски базар на професиите” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Четвъртък, 01 Декември 2016 18:53, CSR News


Второто издание на “Детския базар на професиите” събра над 1600 посетители на 25 и 26 ноември в Националния дворец на културата. В събитието взеха участие 35 лектори от различни професионални области, а на 13 щанда децата се докоснаха до макети и инсталации, представящи дейностите на някои от специалистите.


Детският базар е част от програмата “Гордея се с труда на моите родители” на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН.

Първият ден от събитието беше предназначен за посещения на училища. Изнесените лекции бяха 10, а общо 750 подрастващи имаха възможността да се докоснат до същността на професиите.

Вторият ден беше отворен за посещения както за деца, така и за родители. Приблизително 850 посетители избираха коя от всички 23 лекции да слушат. Щандовете на професиите енергетик, химик, геолог, лаборант, програмист, фармацевт, газов инженер, графичен дизайнер, минен инженер, радио и телевизионен журналист също бяха достъпни за всички.

Развитието на “Гордея се с труда на моите родители” и засиленият интерес към него са налице. С всяка изминала година броят на партньорите и фирмите-участници се увеличава. Проектът става все по-популярен както сред децата и подрастващите, така и сред фирмите, които им дават реална представа за професиите и ги подкрепят в ранния избор на бъдеща кариера. “Тези резултати ни доказаха, че има нужда от подобни проекти и сме сигурни, че през следващата година “Детски базар на професиите” ще събере още повече компании, училища и деца”, споделят организаторите.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..