Volkswagen с нов амбициозен план за намаляване на СО2 емисиите ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Свят
Вторник, 12 Март 2013 18:10, CSR News

 


За да се осъществи стремежа си да се превърне в  "най-екологично устойчивия производител на автомобили до 2018г", Volkswagen Group си постави амбициозната цел да намали  CO2  емисиите на своите нови  коли на европейския пазар  до нивата на 95г/км до 2020г.


Volkswagen е първият автомобилен производител, който прие предизвикателството да сведе до минимум въглеродния отпечатък на своите автомобили, за което вече полага сериозни усилия. Произвеждайки автопарк от коли, чийто емисии са по-малко от 120 грама на километър до 2015г., Volkswagen очаква да надхвърли законовите изисквания за занижаването на въглеродните емисии с повече от 12 грама. 245 модела коли с емисии по-малки от 120 грама CO2/км, са вече достъпни, както и 36 модела, достигащи емисии под 100г/км, което представлява увеличение с 60% и 40% на целите, които компанията си е поставила през 2011 година.

Проф. д-р Мартин Винтеркорн, председател на Съвета на директорите на Volkswagen Aktiengesellschaft, заяви, че "сега е времето за насърчаване на иновациите, така че технологиите да станат по-ефективни и алтернативните задвижващи системи да могат по-бързо да станат широко използвани. Убеден съм, че това е в най-добрия интерес на потребителя, околната серда и Европа като промишлена зона."

 

 

 

Източник: CSR Europe.


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..