Nestle с доклад за създаване на споделена стойност, цели и ангажименти. ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Свят
Петък, 15 Март 2013 14:16, CSR News

 


Нестле публикува редица далновидни ангажименти към обществото и устойчивостта на околната среда, които има за цел да изпълни до 2020 г. или по-рано.

Обвързаните с краен срок цели отразяват амбициите на Нестле да работи съвместно с други заинтересовани страни и предприемачи, за да помогнат заедно за решаването на световните кризи с храната и питейната вода, както и с постигането на резултати по специфични хранителни предизвикателства, включително недостига на микроелементи и организми в храните.


"Нашият фокус върху тези теми не е нов. Ние следим за изпълнението им и докладваме постигнатото от много години насам. Новото сега е, че споделяме поетите от нас ангажименти." каза главният изпълнителен директор на Нестле, Пол Булке. "Ние вече сме постигнали много, допълва той, но разбираме, че винаги има какво още да се направи".

Ключови цели

Някои от основните цели, които Нестле смята да изпълни до 2020 г. са:

 

  • предоставяне на 200 милиарда продукта, обогатени с микроорганизми до 2016 г., със специален фокус върху децата и жените в детеродна възраст.
  • гарантиране, че всички релевантни продукти в световен мащаб ще имат етикети с указание за дневната им доза на предната страна на опаковката си до 2016 г.
  • гарантиране, че всички продукти за деца отговарят на критериите на Фондацията на Нестле за храните (Nestlé Nutritional Foundation) за деца до 2014 г.
  • предоставяне на разяснителна информация към всички детски и семейни продукти до 2015 г.
  • намаляване на директната употреба на вода, необходима за производството на тон продукция с 40% спрямо 2005 г., до 2015 г.
  • постигане на 100% гарантирано отговорно добито палмово масло до края на 2013 г., две години преди официалния си обществен ангажимент.
  • намаляване на преките емисии на парникови газове на тон продукт с 35% в сравнение с 2005 г., до 2015 г.

 


"Ние вярваме, че нашата компания може да е успешна и устойчива във времето, единствено ако дадем своя принос за обществото. Това означава, че да правиш бизнес в съответствие с националното законодателство, международните стандарти и нашите собствени корпоративни принципи, и то по начини, които помагат за опазването на околната среда и бъдещите поколения. Това е, което имамме предвид, когато говорим за създаване на споделена стойност" , допълни Пол Булке.

Източник: Ethical Performance.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Новини България

WWF КОЛЕДНА МИСИЯ: 3000

ТЪРСИМ 3000 ДАРИТЕЛИ ЗА ПРИРОДАТА С WWF     ИЗГУБЕНАТА ХАРМОНИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА Мисията на WWF е да се грижим за заобикалящата ни среда и хората да живеят...

Околна среда и Екология | WWF

Прочети..

„Тази Коледа чудесата правите вие“ - различна и интерактивна Коледна кампания

Стартира благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите вие“ на фондация „За Нашите Деца“. Петото издание на инициативата цели да ангажира и вдъхнови служители на големи и малки компании в подкрепа...

Общество | CSR News

Прочети..

IBM подкрепя икономическото развитие, образованието и здравеопазването в България

Мисията на IBM Corporate Service Corps стартира в България за първи път София, 16 октомври 2017 г. – IBM обяви днес началото на първата по рода си IBM Corporate Service...

Общество | CSR News

Прочети..