Корпоративна социална отговорност при автомобилните производители ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Свят
Вторник, 12 Октомври 2010 13:46, твоят БИЗНЕС

 

Oekom Research, една от водещите световни статистически агенции в областта на устойчивите инвестиции, определя Renault като най-отговорният производител на автомобили в социален и екологичен план. Проучването е проведено сред 15-те най-големи автомобилни производителя в света.

Миналата година Renault представи своя нов слоган „Drive the change”, с който компанията обяви своята ангажираност да произвежда автомобили с отговорност към обществото и околната среда, да поставя в центъра на своята дейност човекът.

 

Renault
По отношение на околната среда, Renault увеличава усилията си да рециклира своите продукти и да намалява емисиите на въглероден диоксид при автомобилите, обозначени с ЕСО2. 20 модела на Renault вече имат този етикет. Като доказателство Renault поема и дългосрочно задължение да осигурява „ дълготрайна мобилност за всички ”, като предлага автомобили достъпни за все по-голяма част от населението и най-вече чрез лансирането на пазара до края на 2012 година на гама от 4 модела електромобили с нулеви емисии при употребата им.


На хуманитарно ниво, през 2004 година Renault приема Декларация на Основните Обществени Права, която включва повече от 100 акции на година по целия свят: от обучаването на 80 човека с увреждания за машинни оператори в Renault Бразилия, до различни кампании за здравно образование, програма за информираност за HIV в Южна Африка и осигуряването на медицинска помощ в Чили.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..