https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
GLOBUL и GERMANOS ще се включат в „Часът на Земята“ за пета поредна година ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Четвъртък, 21 Март 2013 12:59, Globul

 


GLOBUL и GERMANOS отново ще подкрепят ежегодната инициатива на международната природозащитна организация WWF „Часът на Земята“. Тази година тя ще се проведе на 23 март, събота, от 20:30 до 21:30 часа.

В определения час, GLOBUL и GERMANOS ще изключат осветлението в административните си сгради и всички свои магазини в страната. По същото време ще угаснат и общо 16 неонови реклами на GLOBUL в София, Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Русе, Ямбол, Добрич и Шумен. В режим на работа ще останат единствено системите, осигуряващи безпроблемното функциониране на мобилната мрежа и обслужването на клиенти.


Освен това, GLOBUL и GERMANOS провеждат активна информационна кампания, за да насърчат своите клиенти, партньори и служители също да се присъединят към „Часът на Земята“.

Глобалната инициатива се провежда за пръв път през 2007 г. и популярността й нараства изключително бързо. Миналата година в „Часът на Земята“ участваха 7000 града в 152 страни по целия свят, сред които беше и България с общо 74 населени места, а тази година участие са потвърдили над 100 български града. За втора поредна година в рамките на кампанията се използва видеоплатформата “Аз правя, ти действаш” в YouTube, в която участниците отправят своите предизвикателства, за да подтикнат повече хора да се ангажират с различни малки стъпки към по-устойчиво поведение. Личните си видеопредизвикателства вече отправиха и българските посланици на кампанията Юлиан Вергов, Калин Вельов, Мартин Заимов и Михаил Стефанов.

 

 

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..