Напред към една от три иновативни идеи в България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Понеделник, 03 Октомври 2011 13:10, CSR News

 


Нов различен проект стартира Johnnie Walker в България. Под познатото мото Keep Walking марката предизвиква българите да изберат една от три иновативни идеи. Всяка от тях по различен начин показва как с действията си можем да допринесем за по-доброто бъдеще. Това разказа днес в Народния театър първият български посланик на марката -режисьорът Явор Гърдев.


Това е глобален проект на марката, който започва днес и ще се реализира в 7 държави. Кампанията представя проекти в 3 области – технологичен, арт и бизнес. Един от тях със сигурност ще бъде реализиран в България. Кой ще бъде той обаче зависи от активността на потребителите.

Кампанията е игра. Всеки българин може да прави крачки в рамките на инициативата. Това може да стане като потребителят използва своя iPhone, след като свали специално безплатно приложение от Apple store, в което има акселератор. С него той може да записва крачките си.

Крачки могат да бъдат правени само с iPhone. Останалите смартфони не поддържат тази възможност, обясниха организаторите. В проекта обаче могат да участват и желаещите да се включат, които нямат такива устройства като влязат във  Facebook страницата му.

“Тазгодишната кампания е много различна. Тя е новаторска и е някакъв вид игрова. Освен това е и социално ангажирана“, обясни Явор Гърдев.

Типично в духа на Johnnie Walker, кампанията надгражда схващането за силата на прогресивните идеи по примера на трите поколения от фамилията Уокър. Това семейство с хъс и иновативно мислене успява да направи малкия си семеен бизнес, основан през 1820 г., в №1 блендирано скоч уиски в света.

Johnnie Walker предизвиква българите да "крачат" за три иновативни идеи до 3 ноември. Идеята на проекта Keep Walking е да придаде нов смисъл на ежедневното крачене, превръщайки го в израз на персоналния принос за осъществяването на новаторските инициативи. Затова той предизвиква хората да даряват крачките си за една от трите идеи, която искат да бъде реализирана у нас.

iPhone приложението на кампанията отмерва и събира крачки за всяка физическа стъпка, която е направена, чрез използване на вградения в него акселерометър, докато виртуалните крачки във Facebook се отмерват чрез серия от забавни задачи. По тези два начина всеки може да подкрепи една от следните инициативи:

  • Технологичният проект Pavegen. Той е иновативно решение, което превръща кинетичната енергия в електрическа чрез специални плочки. Поставени върху настилката на всяко оживено място в града, те превръщат стъпките на хората в един неизчерпаем източник на електроенергия. Идеята на проекта Pavegen е да покаже на хората ролята, която могат да имат в алтернативните енергийни решения за техния град.
  • Арт проектът на Зе Франк. Автор на иновативния арт проект е американецът Зе Франк. Той ще визуализира гласа на обществото по даден провокативен въпрос, като изгради огромна арт инсталация, съставена от лицата и мненията на хората.
  • Бизнес проектът Hub Culture. Целта на проекта Hub Culture е да насърчи предприемачеството. Той представлява семинар, в който лектори и консултанти ще са едни от най-добрите чуждестранни и български специалисти в различни области. Всеки, който го посети с идея за собствен бизнес, ще може да си тръгне с готов бизнес план.


Направено през лятото проучване у нас показва, че за 62% от българите натрупаният опит, който придобиват при реализацията на даден проект, e по-важен от постигнатите резултати, отбелязват още от Johnnie Walker. Едновременно с това 88% от българите вярват, че обединявайки усилията си, можем да постигнем повече. Стъпвайки на тези две твърдения, които очертават промяната в съвременното схващане за успеха, проектът Keep Walking ще насърчи българите да изберат една от трите инициативи, която ще бъде реализирана у нас през пролетта на 2012 година.


Източник: manager.bg

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..