Новини -
Свят
|
Вторник, 11 Март 2014 18:27, CSR News
|
Екипът, който стои зад Google Street View, готви следващия си голям проект, в който ще въвлече много съмишленици. Целта на Гугъл е да направи максимално подробни карти с изгледи, които да включват и места от дивата природа по цял свят. За да успее в начинанието си, наречено Google Street View Trekker Projects, обаче Гугъл ще има нужда от помощници.
|
Продължава
|
|
Новини -
Свят
|
Вторник, 07 Май 2013 14:25, CSR News
|
Алан Д. Леви бе избран за член на Консултативния борд за устойчивост към National Real Estate Investor (NREI) в САЩ. Президентът на Tishman International е сред шестимата нови членове на борда, приети през месец април т.г. Членовете на съвета са представители на бързо развиващата се част в сферата на недвижимите имоти. Водещи в тяхната практика са начините за увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите чрез устойчиви практики. Също така те се ангажират и с това да имат положително влияние върху планетата.
|
Продължава
|
Новини -
Свят
|
Петък, 15 Март 2013 14:16, CSR News
|
Нестле публикува редица далновидни ангажименти към обществото и устойчивостта на околната среда, които има за цел да изпълни до 2020 г. или по-рано.
Обвързаните с краен срок цели отразяват амбициите на Нестле да работи съвместно с други заинтересовани страни и предприемачи, за да помогнат заедно за решаването на световните кризи с храната и питейната вода, както и с постигането на резултати по специфични хранителни предизвикателства, включително недостига на микроелементи и организми в храните.
|
Продължава
|
Новини -
Свят
|
Вторник, 12 Март 2013 18:10, CSR News
|
За да се осъществи стремежа си да се превърне в "най-екологично устойчивия производител на автомобили до 2018г", Volkswagen Group си постави амбициозната цел да намали CO2 емисиите на своите нови коли на европейския пазар до нивата на 95г/км до 2020г.
|
Продължава
|
Новини -
Свят
|
Петък, 01 Март 2013 15:32, CSR News
|
Основните елементи на събитията, които този пивовар организира, бяха павилионите "Пий отговорно", спонсорирани от компанията с цел да се промотира сред населението и консуматорите посланието за отговорна консумация на алкохолни напитки и да се утвърди т.нар. "умно пиене" (smart drinking). Проектът бе осъществен с доброволното участите на служители на компанията, които девлязоха в ролята на посланници на каузата "Пий отговорно".
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 2 от 13 |