Общ характер
One Design Week и община Пловдив организират конкурс за велосипедни стойки ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Сряда, 02 Април 2014 14:07, MaxEurope


Велосипеди "SPRINT" съвместно с ONE DESIGN WEEK и община Пловдив канят българските дизайнери да участват в подобряването на градската среда.

Ежегодният международен фестивал за дизайн и визуална култура ONE DESIGN WEEK, заедно с велосипеди SPRINT обявяват национален конкурс за велосипедни стойки. Организаторите подкрепят  усилията на град Пловдив за подобряване на качеството на градската среда. Конкурсът стартира на 25 март 2014 г., желаещите могат да изпратят своите проекти до 22 април 2014 г. на Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. . Победителят ще бъде избран от 5-членно жури и ще получи парична награда и реализация на проекта. Избраният проект ще бъде произведен в 20 бройки и монтиран на обществено значими локации из целия град със съдействието на община Пловдив. Повече информация за етапите на конкурса и необходимите документи може да немерите тук.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Млади музиканти се състезават в международен конкурс ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Вторник, 25 Март 2014 08:07, Mtel

 

Тази година международният конкурс „Млади виртуози” на Национално музикално училище „Любомир Пипков” ще се състои с подкрепата на Мтел. Десетото издание на надпреварата ще събере талантливи младежи от цял свят между 24 март и 30 март 2014 година.

 

Конкурсът е предназначен за млади изпълнители, музикални теоретици и композитори, като целта е те да обменят идеи, да интерпретират класическа и съвременна музика. По време на събитието ще има уъркшоп, творчески срещи, концерти на именити изпълнители и „Академия за майсторство”.
Продължава
 
Нестле оглави класацията на международната неправителствена организация OXFAM "ЗАД МАРКИТЕ" ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Сряда, 19 Март 2014 09:45, Nestle

 

Нестле се класира на първо място в класацията на международната неправителствена организация Oxfam „Зад марките“ с резултат от 64%. Класацията се публикува като част от кампанията „GROW“ на Oxfam и оценява 10 глобални производители на храни и напитки. Класацията проследява напредъка на компаниите в различни сфери на дейност, като оценяването започва през 2013 г. Oxfam оценява 10 производители на храни и напитки, включително и Нестле, за техните политики в седем сфери на дейност: прозрачност, политики към земеделските производители, жените, и селскостопанските работници, достъпа до земя и влиянието на компаниите върху водата и изменението на климата.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Първа награда спечели благотворителната Вечер на добродетелите 2013 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Четвъртък, 06 Март 2014 08:19, Фондация "За нашите деца"

Благотвотрителната Вечер на добродетелите 2013 получи най-високата оценка на журито и бе обявено за най-доброто „Социално събитие на годината“ по време на българските награди за събития Eventex Awards.

 

Събитието спечели първото място измежду още11 кандидатури с обществено значими каузи. Критериите, по които бяха оценявани всички събития в тази категория са значимост на каузата, интересна концепция и програма на събитието, ефективно комуникиране и промотиране на събитието, степента, до която събитието е постигнало своите цели, адекватната реакция в кризисни ситуации, професионализъм при подготовката и провеждането на събитието, ползи на събитието за бизнеса, дадения сектор или за общността като цяло.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Фермерският пазар "Римска стена" изненада софиянци с уникален празник на любовта и виното ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Вторник, 18 Февруари 2014 10:32, CSR News


За втора поредна година Сдружение "Устойчиво Общество" организира ЕкоФест на Любовта и Виното в София, а тази година и в Пловдив, като идеята бе да се съчетаят двата празника, без да се пренебрегва нито Св. Валентин, нито Св. Трифон, вплитайки ги в един общ повод за музика, вино, здравословно хапване, ръчно изработени подаръци, усмихнати хора и прекрасно настроение в цели два дни. Повод за честване, но и повод за по-съзнателен поглед към навиците за свръхпотребяване на стоки и нездравословни храни по време на празниците. С такава идея на 14-ти и 15-ти февруари в София организаторите посрещнаха посетителите на феста на фермерския пазар "Римска стена", който пазар организират всяка събота и вече се превърна в емблематично място за еко-култура и представяне на продукция от малки производители от страната.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 8 от 33

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..