https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Практики
Най-успешните български звезди пяха в южния парк за всички участници в юбилейното издание на Живей Активно! ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 22:12, Nestle
ЛиЛана взриви хилядите фенове на здравословния начин на живот с хитовете си
“OutmyVideo” и “DimePiece”, подкрепени от NESCAFE 3in1

Най-успешните български звезди изнесоха специален концерт в Южния Парк за всички участници в петото юбилейно издание на инициативата на Нестле България и Столична община Живей Активно!, която се проведе на 20 юни 2010 г. Галя, Лора Караджова и Goodslav, Сантра и Кристо, Мария Илиева, Устата и победителката от „България търси талант“ – Богдана пяха за хилядите фенове на здравословния начин на живот в края на Живей Активно! 2010. Кулминацията на концерта бе ЛиЛана, която взриви публиката с изпълненията на хитовите си парчета и най-новото “OutmyVideo”, подкрепени от NESCAFE 3in1. Специалната изненада за публиката бе парчето „OnTop” с хитовия американски рапър – Akon, което ще влезе в предстоящия албум на чаровната певица.В дует с брат си, бийтбокс шампиона Skiller, ЛиЛана представи оригинална версия на съвместния си проект със SnoopDogg– “DimePiece”.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Печелиш и помагаш ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 21:27, Eurofootball.bg

През 2007 година Еврофутбол стартира мащабен социален проект, наречен "Печелиш и помагаш". Неговата главна цел е да подкрепя различни спортни, здравни, културни и социални каузи в страната. В основа му стои и първото по рода си публично частно партньорство между частен и държавен хазартен оператор, обединение в подкрепата на различни каузи. Държавната парично-предметна лотария (ДППЛ), е ключов партньор на Еврофутбол в проекта "Печелиш и помагаш" чрез целевите тиражи за набиране на допълнителни средства по всяка една от темите в проекта. Съгласно устройствения правилник на лотарията 11% от приходите от целевите тиражи се отделят с благотворителна цел за съответната тема.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Играта на Овергаз „е-Дом” – как да живеем в хармония с природата ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 02:36, Овергаз

През септември 2009 година Овергаз издаде „е- Дом” – първата компютърна игра на екологична тематика в България. Тя бе разработена по инициатива на газовата компания и целта й е да популяризира природосъобразната и икономична употреба на разпространените в страната енергоизточници. Играта е стратегическа и протича в два етапа. В първия определяте вида на жилището – апартамент, вила или къща в града, предпочитаните технологични решения и използваната енергия.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Девин щади природата с иновативна технология ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 02:04, Devin

Следвайки дългогодишна и целенасочена политика, съобразена със световните тенденции, бутилиращата компания въведе за първи път в Югоизточна Европа иновативна технология, която позволява да се намали количеството на изхвърлената пластмаса в природата. Това се постига ч рез редуцирането размера на капачката на бутилките на 0,5 и 1л и е поредна стъпка в развитието на екопроизводството на компанията.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Маркетингът, свързан с кауза: Да правиш пари, докато правиш добро ПДФ Печат Е-мейл
Събота, 10 Юли 2010 07:42, CSR News

Американската дефиниция

Маркетингът, свързан с кауза, е сдружаване на стопанска организация (фирма) и нестопанска организация, което цели да промоцира продукт или услуга на фирмата и едновременно с това да набира средства за нестопанската организация.

Европейската дефиниция

Маркетинг, свързан с кауза - това е да използваш пари, техники и стратегии от маркетинга, за да подпомагаш благотворителни каузи, като в същото време развиваш и бизнеса. Според дефиницията на британската организация Business in the Community това по същността си е търговска дейност, чрез която бизнесът и благотворителната организация/кауза си партнират в маркетирането на продукт, услуга, имидж в обща полза.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Бизнесът и енергоспестяващите крушки ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 09 Юли 2010 22:35, EcoMedia

Няколко съвета, които могат да Ви помогнат, когато купувате енергоспестяващи крушки за бизнес сградите и офисите си.

В тази стегната икономика, бизнесът все повече търси начини за намаляване на оперативните разходи, както и за предоставяне услуги на своите клиенти. Една област, която в момента предлага възможности да се пести, е осветлението за офиси и сгради.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 17 от 19