https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Практики
Добри практики за компенсиране на биологичното разнообразие ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 09 Юли 2010 22:27, EcoMedia

biodiversity Всяка човешка дейност оказва влияние на околната среда. Важното е да се стремим към устойчиво развитие, т.е. към минимизиране на отрицателните въздействия. Как се постига това в минната индустрия?

Минералите и металите имат ключово значение за модерния живот и са особено важни за икономическото и социално развитие на много страни. Гарантирани доставки са необходими, за да се посрещнат нуждите на растящото население на планетата и за реализация на очакванията за подобряване качеството на живот, най-вече в развиващия се свят.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Енергийна ефективност означава с по-малко да направим повече ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 08 Юли 2010 19:43, ЧЕЗ България

Интервю с г-н Таско Ерменков – изпълнителен директор на Агенцията по енергийна ефективност, специално за сайта на ЧЕЗ

Какви мерки предприема държавата за насърчаване на своите граждани да енергоспестяват?

Преди всичко това са мерки, свързани с осигуряване на кредити и грантове чрез национални, европейски и други програми, както и данъчни облекчения. Наличните програми осигуряват обикновено само част от необходимите средства – най-често до 20% от общите разходи. Това е така, защото участието на гражданите със собствени средства се приема за гаранция за добро качество както на проектите, така и на изпълнението им. Всеки е заинтересован парите му да се изразходват ефективно, нали?

Powered by Web Agency
Продължава
 
Съвети за пестене на енергия ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 08 Юли 2010 19:24, ЧЕЗ България

I. От къде да започна, за да повиша енергийната ефективност в дома си?

1. Информирайте се. Енергийната ефективност е тема, която все повече излиза на преден план в обществените дискусии. С течение на времето темата стана все по-разпознаваема и се формираха различни гледни точки по въпроса. Повдигнатият обществен дебат предизвика и култивирането на нови идеи и подходи за по-ефективно енергоспестяване. Неадекватната и прекалена употреба на понятията “био”, “еко” и “енергийно ефективно” обезстойности част от смисъла им. Ето защо, ЧЕЗ България  застава зад твърдението, че енергоспестяването има смисъл единствено ако е отражение на вашия информиран избор.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Операция "Жълти стотинки" на Vivacom обявена за най-иновативна кампания ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 02 Юли 2010 02:00, Vivacom

Телекомът обедини няколко корпорации около своята кауза

София, 2 юли 2010 г. – Специалната награда „Заедно” за най-иновативен социално-отговорен проект беше връчена снощи на телекомуникационния оператор VIVACOM по време на форум за връчване на отличия в сферата на корпоративната социална отговорност, организиран от Фондация „Работилница за граждански инициативи”. Кампанията на телекома ”Операция Жълти стотинки” в помощ на деца аутисти впечатли журито с това, че каузата на една частна компания успя да привлече други частни фирми, които се включиха в реализирането на проекта.

Продължава
 
GLOBUL стартира четвъртата кампания „Шофирай безопасно. Говори с hands-free!” ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 29 Юни 2010 02:00, Globul

За четвърта поредна година GLOBUL и GERMANOS стартират съвместната си инициатива за безопасна употреба на мобилен телефон зад волана: ”Шофирай безопасно! Говори с hands-free!”. Целта на кампанията е да промени отношението към шофирането и да провокира всички участници в движението да бъдат отговорни на пътя. Инициативата бе открита със специално събитие пред храм-паметника „Св. Александър Невски” в София.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Бизнесът печели от маркетинг, обвързан с кауза ПДФ Печат Е-мейл
Неделя, 20 Юни 2010 10:58, CSR News

 

При еднакви други условия, потребителите избират продукти на компания, която се застъпва за нещо повече

Маркетингът, обвързан с кауза, може да доведе до увеличаване на продажбите с до 74% при определени категории потребителски стоки, според изследване на агенция Коун и Дюк Юнивърсити, Северна Каролина.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 18 от 19