https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Стартира благотворителната кампания „Подари семейство, а не букет за 8 март” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 06 Март 2014 07:55, Фондация "За нашите деца"

 

„Подари семейство, а не букет за 8 март” е най-новата благотворителна кампания, която фондация „За Нашите Деца” организира в подкрепа на деца, лишени от майчина обич. За повече от 4000 български деца, изоставени в социални домове, 8 март е един обикновен ден от годината, защото те растат без семейство. Тази година фондация „За Нашите Деца“ посвещава деня, в който почитаме и благодарим на майките си, на изоставените деца и цели да покаже на обществото, че всеки може да помогне за сбъдване на тяхната надежда един ден да имат майка.

 

Идеята на „Подари семейство, а не букет за 8 март” е да провокира хората вместо да подарят красив букет цветя, или луксозна кутия шоколадови бонбони на любимата жена и майка, да дарят стойността му в подкрепа на изоставените деца. Кампанията дава възможност на хората да дарят и бебешки продукти от първа необходимост в подкрепа на новородени от социално слаби семейства.

 

Кампанията се подкрепя и от успели български бизнес дами, които се отказаха от букета си за празника, за да помогнат на дете да има семейство. Сред тях са Деница Сачева, собственик на Интелдей, Теодора Митева, маркетинг мениджър в Дженерали България Холдинг, Елена Тасева от Компас ООД,  блогърът Елия Атанасова, Гергана Кузманова от ICN България, Лъчезара Паскалева от Академия Юнити, и др.

 

Всеки може да покаже своята подкрепа като дари сума по избор онлайн чрез PayPal или ePay, по банков път, или като донесе бебешки артикули в някои от центровете на фондация „За Нашите Деца“. Списък на необходимите продукти и повече за кампанията може да намерите на www.detebg.org .

 

Средствата набрани от „Подари семейство, а не букет за 8 март” ще бъдат използвани за закупуването на адаптирано мляко, бебешки пюрета, памперси и други продукти. Кампанията ще продължи до 14 март, когато фондация „За Нашите Деца“ ще обяви набраните средства и материални дарения.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..