https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Пепси се превръща във все по-еко компания ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 15 Февруари 2011 12:32, CSR News

 

От 2008 г. до сега Пепси е намалила общото потребление на енергия със 7,3%, отпадъците, които трябва да се депонират с 88% и употребата на вода с 14,6%Pepsi Go Green

Пепси регистрира значителен напредък в пестенето на вода, енергия и генерирането на отпадъци, които отиват на депа. Компанията продължава да преследва целта си да се превърне в една от най-устойчивите в света.

Компанията има амбиция до 2023 г. да спре да използва изкопаеми горива и през следващите 10 години изцяло да елиминира отделянето на отпадъци, които трябва да се депонират. Пепси планира още да направи всички опаковки на продуктите си рециклируеми, биоразградими или от възобновяеми материали.

Президентът на компанията Ричард Еванс потвърди, че от 2008 г., Пепси е намалила общото потребление на енергия със 7,3%, отпадъците, които отиват на депа с 88% и употребата на вода с 14,6%. Той добавя, че макар през последните две години компанията да се развива, общият й въглероден отпечатък е намалял с 3,7%.

Еванс определя и селското стопанство като област, в която компанията планира да инвестира. Идеята е да работи заедно с фермерите, за да могат да намалят въздействието си от отглеждането на културите върху въздуха и водите с 50% за 5 години.

Еванс изтъква, че това не са просто приказки, а реалистичен план, който компанията възнамерява да изпълни. От Пепси са убедени, че устойчивият бизнес може да намали разходите и риска, да мотивира работниците и да увеличи доверието на клиентите.

Автор: Петър Петров

Източник: ecomedia.bg

 

 

Powered by Web Agency