https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Проект Българска Мадона - когато всеки пиксел има значение ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 01 Септември 2011 14:44, SOS Детски селища България

 

Проект за социална реклама „Българска Мадона” в подкрепа на деца в риск от изоставяне

SOS Детски селища България (www.sosbg.org), съвместно с „Проджекта” ООД (www.projecta.bg), стартират уникален за нашата страна проект в подкрепа на децата в риск от изоставяне. Проектът „Българска мадона” се осъществява под мотото „Дайте шанс на децата да останат в своите семейства” и цели да събере 80 000 лева, които да бъдат използвани за превенция на изоставянето на 444 деца чрез SOS Центровете за семейно консултиране и подкрепа в София, Радомир, Габрово и Велико Търново.


Уникалната концепция на този проект (ArtPuzzleAdsTM на Проджекта) е във възможността корпоративната социална отговорност в България да се осъществи по един изключително атрактивен и нетрадиционен начин. Каузата на проекта се символизира от картината „Българска мадона” на плевенския художник Сашо Камбуров. На интернет сайта на проекта (www.sosmadona.bg) едноцветна репродукция на картината е разделена на пъзели (рекламни единици), които се оцветяват при закупуването им от спомоществователите на проекта. Понастоящем подкрепата си за популяризиране на проекта са заявили редица медийни партньори, сред които: WebGround, Dir.bg, CSR Bulgaria, ИА Пресклуб, AdSpot, NovaVizia. Атрактивната интернет страница е в резултат на подкрепата на уеб-партньора Хемимонт АД, с чиито усилия концепцията стана реалност. 

Каузата може да бъде подкрепена от фирми и организации, рекламиращи на интернет страницата на проекта, чрез закупуване на пъзели от картината, като всички подробности са детайлно описани в съответните му раздели. Проектът стартира официално на 1-ви септември и организаторите се надяват, че картината ще се оживи и изпълни с цвят още до края на 2011.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..