https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Ангелите на Лидл България събраха 19 104 лв. за Фондация „За нашите деца“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 19 Февруари 2016 15:39, CSR News

 

19 104 лв. събраха ангелите на Лидл България за най-уязвимите деца чрез прекрасна кампания навръх Свети Валентин. В навечерието на празника на любовта една от най-големите търговски вериги в България посвети вълнуващо видео на каузата на фондация „За Нашите Деца“ и призова хората да го споделят в социалните мрежи.  

Кампанията стартира на 10 февруари във Facebook страницата на Лидл с посланието: "На този празник на любовта ангелите на Лидл ще бъдете вие. За всяко споделяне на нашето специално видео ние ще дарим по 1 лев на фондация „За Нашите Деца“. Финалът бе на 12 февруари, когато до 17 ч. хората можеха да разпространяват видеото и да събират подкрепа за децата в риск, за които фондация „За Нашите Деца“ полага грижи вече 23 г. 

Вълнуващият клип, в който децата коментират какво е любовта, се превърна в хит в социалните мрежи и събра 19 104 споделяния. Малчуганите, които обясняват във видеото как искат да обичат цял живот и какво биха направили за любимите си хора, трогнаха стотици и ги мотивираха да подкрепят благородната инициатива на Лидл да дари средства за децата в риск. Героите във видеото са деца на служители на Лидл, които включвайки се в тази благородна кауза, успяха на практика на помогнат на други деца. 

Лидл България подкрепя за пореден път каузите на фондация „За Нашите Деца“. През 2015 г. веригата магазини направи едно от най-големите материални дарения за новата Детска къща, в която екипът на фондацията отглежда бебета и малки деца, лишени от родителска грижа. „Признателни сме на Лидл България, че за пореден път показа своята социална отговорност към най-уязвимите деца и повярва в мисията ни да им осигурим щастливо детство.“ споделят от фондацията. 

Благодарение на дарената сума „За Нашите Деца“ ще продължи да помага на деца без семейства или в риск от изоставяне, на такива, настанени в приемни семейства, а също и на малчугани, които имат трудности или забавяне в развитието.

 

Видеото може да видите тук - bit.ly/lubovtae


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..