Служители на Карлсберг България ще обновят публични пространства в Шумен |
Новини - Общество |
Понеделник, 31 Август 2015 19:28, CSR News |
Жителите на града ще определят кои техни любими локации да бъдат облагородени Служители на Карлсберг България ще облагородят едни от любимите публични пространства на жителите на Шумен през месец септември. Инициативата е част от Дните на доброволчеството, които се провеждат всяка година в компанията. За предстоящото им издание Карлсберг България ще даде възможност на шуменци да определят локациите, които ще бъде обновени. Инициативата се организира с подкрепата на Община Шумен, която предложи списъка с пространствата за избор.
Жителите на Шумен ще имат възможност да гласуват коя тяхна любима локация да бъде обновена в специална анкета на страницата на Шуменско във Facebook с името Шуменско Хората Сбира. Гласуването ще се проведе от 26-ти август до 3-ти септември. Участниците в анкетата ще избират от следните пространства за облагородяване: Парк „Студентски“; Детска площадка до училище „Княз Борис I“; Детска площадка срещу бензиностанция Шел на булевард „Симеон Велики“; Район около къщата на Панайот Волов; Детска площадка на улица „Дедеагач“ 16 – срещу СОУ „Васил Левски“
В дните на доброволчеството през септември ще се включат служители на Карлсберг. Те ще дадат своя личен принос за подобряването на градската среда в Шумен, чрез залесяване, почистване, боядисване и освежаване на избраното публично пространство. "С тази инициатива бихме искали да дадем пример за това как с малко усилия и много желание всички ние можем да направим българските градове много по-приятни за живеене“, сподели Иванка Перич, мениджър на пивоварна Шумен в Карлсберг България.
„Пиринско“ и „Шуменско“ са най-бързо развиващите се бирени марки (сред седемте най-силни) в общия пазар на бира у нас през първото полугодие на годината, сравнено със същия период на изминалата година, според данни на агенция A/S Nielsen. В същото време, „Карлсберг България“ пък е най-бързо развиващата се компания на бирения пазар за първите седем месеца на годината. Данните на агенцията показват, че „Карлсберг България“ постигна близо 10% ръст на обемите и увеличи с близо 2% пазарния си дял за този период, спрямо първите седем месеца на 2014.
|