https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„Белла България“ е генерален спонсор на откриването на „Колодрума“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 27 Август 2015 15:51, CSR News


Най-голямата закрита зала за колоездене на Балканите вече е популярна като „новата перла в короната на спортните съоръжения“

Многофункционалната спортна зала „Колодрума“ (Пловдив) ще бъде официално открита на 30-ти август с подкрепата на хранителния холдинг „Белла България“. Това съобщи кметът на община Пловдив инж. Иван Тотев на специална пресконференция днес.

Залата ще разполага с най-големия закрит колодрум на Балканския полуостров с възможност за практикуване на над 20 спорта. Тя е със застроена площ от 9800 кв.м и разгърната площ от 26 840 кв.м. Проектирана е на 4 нива. Пълният капацитет на залата ще достигне 8400 седящи места, с което ще бъде втората по големина в България и една от най-големите в Югоизточна Европа. Заслужено, залата вече си спечели името „Новата перла в короната на спортните съоръжения“.

„За нас е чест да сме бизнесът, който активно участва в този значим не само за спортния свят, но и за цялата ни общественост проект.“, каза по време на пресконференцията Николай Крушков, директор „Сигурност и корпоративни комуникации“ в хранителния холдинг „Белла България“ – генерален спонсор на събитието.

„Белла България“ развива цялостна политика за насърчаване към активен и пълноценен начин на живот. Холдингът изпълнява ангажиментите си на отговорен гражданин като активно работи със служителите, партньорите си и обществеността. Създава и развива иновативни марки с дългосрочен стратегически ангажимент към обществени проекти. Под водещи брандове холдингът лансира първата серия функционални месни детски храни и серия с намалено съдържание на сол и мазнини. Брандът BELLA подари 12 детски къта в различни градове на страната, избрани от родителите. Служителите на „Белла България” са сред най-активните посланици на добрата воля и ангажиментите на холдинга.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

WWF КОЛЕДНА МИСИЯ: 3000

ТЪРСИМ 3000 ДАРИТЕЛИ ЗА ПРИРОДАТА С WWF     ИЗГУБЕНАТА ХАРМОНИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА Мисията на WWF е да се грижим за заобикалящата ни среда и хората да живеят...

Околна среда и Екология | WWF

Прочети..

„Тази Коледа чудесата правите вие“ - различна и интерактивна Коледна кампания

Стартира благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите вие“ на фондация „За Нашите Деца“. Петото издание на инициативата цели да ангажира и вдъхнови служители на големи и малки компании в подкрепа...

Общество | CSR News

Прочети..

IBM подкрепя икономическото развитие, образованието и здравеопазването в България

Мисията на IBM Corporate Service Corps стартира в България за първи път София, 16 октомври 2017 г. – IBM обяви днес началото на първата по рода си IBM Corporate Service...

Общество | CSR News

Прочети..