https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Стартъп-ът е реална кариерна възможност в България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Събота, 14 Ноември 2015 13:24, CSR News


След представянето си в Младежката предприемаческа борса всички участвали предприемачи
считат, че ще получат финансиране за своята идея

86% от инвеститорите също намериха своята следваща инвестиция на събитието


Цитираните данни са от проведеното тази седмица от фондация „Каузи“ V-то издание на Младежката
предприемаческа борса в София. В него участваха 16 младежи и младежи с увреждания от Ардино, Благоевград, Велико Търново, Китен, Пловдив и София. Те защитиха своите бизнес и социални идеи пред startup фондовете Eleven, Промяната, Ринкър център, the Venture; традиционните кредитори в лицето на Unicredit Булбанк и ОГФ, както и представители на националните и европейските финансиращи програми.


„Резултатите от Младежката предприемаческа борса 2015 доказват, че инвеститорите в България подкрепят смислените идеи, но че освен идея всеки млад човек трябва да посвети време и да положи много усилия, за да превърне мечтата или хобито си в бизнес начинание“, коментира по този повод г-н Николай Георгиев, изпълнителен директор на фондация „Каузи“.

За участниците подобен формат събития са полезни и успешни, въпреки че повече от половината
инвеститори все още смятат, че младите хора не са достатъчно подготвени за подобна среща. Липсват им знания да разработят детайлно своя бизнес план и комуникационни умения да го защитят.

„Резултатите от работата на подкрепящите организации са видими, но те не могат да заместят основата,
която трябва да изгражда образователната система“, заяви един от участващите в Борсата инвеститори.

По време на събитието експертите на фондация „Каузи“ представиха проучване на стартъп средата в
югозападен регион (Благоевград, Дупница и Кюстендил), Хасково и Русе, според което не е нужна нова и скъпа инвестиция за изграждане на предприемаческа екосистема по места, защото по-голяма част от „играчите“ са налице. Наложително е, обаче, тази общност да се обедини около една дългосрочна визия, да формира ясни и конкретни очаквания у подрастващите младежи и да координира своята работа, така че да повиши своята ефективност и видимост.

За Младежка предприемаческа борса
Младежка предприемаческа борса е формат, който цели да свърже стартиращите предприемачи с техните инвеститори и да осигури добронамерена среда за тяхното успешно представяне, преговори и евентуално финансиране. В предишните четири издания на Борсата са участвали над 50 младежи и младежи с увреждания, които са преминали през специална подготовка и обучение по предприемачество.

Инициативата се осъществява в рамките на проект Младежки информационно-консултантски център
”Каузи” , финансиран от Министерство на младежта и спорта по Национална програма за младежта (2011-2015)., проект НПМ-078-П1/2014, www.mikc.kauzi.org.

Партньор на събитието тази година бе Асоциацията на директорите за връзки с инвеститорите в
България (АДВИБ).

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..