https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Създаваме Зелен Кръг на българските компании ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Петък, 23 Юли 2010 21:26, Мениджър

Списание Мениджър и Глобул създадоха кръг, в който ще уастват българските фирми, съпричастни към зелените идеи и политики, които са отворени за природата и опазването на околната среда. Ценностите на този Зелен Кръг бяха разработени преди бизнес форума "Зеленият изход от кризата: Чиста природа за нов икономически ръст". Форумът се организира от "Мениджър" и Глобул, с подкрепата на "Трейс груп Холд", "Хенкел България", адвокатска кантора "Андреев, Стоянов, Цекова", които работят с международната кантора Schonherr, "ВМ Финанс Груп" и община София.

 

 

Зелен кръг на българските компанииЦенностите бяха формулирани в анкета, разпратена до участващите във форума компании. Те обобщават пет водещи измерения на устойчивата икономика - силна икономика, запазена природа, чиста околна среда, ефективно използване на ресурсите и опазване на климата. Всяка от присъединилите се компании поема и конкретни ангажименти за своята дейност. Компаниите, присъединили се към зеления кръг, ще водят зелени политики, ще работят за зеленото бъдеще на България и за зеления изход от кризата. В нашия зелен кръг ще поканим и ще привличаме всички итгивирни компании, които водят устойчив бизнес. Всички заедно можем да направим много повече за родината. Когато всички водим зелени политики - и България ще стане по-зелена.

Целия документ

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..