БНТ се присъедини към кампанията „Аз карам велосипед, последвай ме!“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Понеделник, 28 Юли 2014 15:09, MaxEurope


Лицата на БНТ заедно с част от останалите посланици на кампанията "Аз карам велосипед, последвай ме!"


Българската национална телевизия стана официален медиен партньор на кампанията “Аз карам велосипед, последвай ме!”


Това е съвместна социалната инициатива между бизнеса, неправителствения сектор и медиите. Кампанията цели чрез позитивно споделяне да популяризира карането на велосипед в града като път към здравословния и по-качествен начин на живот. 


Като посланици на кампанията се включиха: водещите Анна Ангелова, Ася Методиева и Мария Андонова - от обичаните сутрешни предавания на националния ефир, новинарите Спас Кьосев, Златимир Йочев и Филипа Иванова, както и ПР директорът на БНТ - Силвия Симова. Те споделиха своите позитивни послания, които съвсем скоро ще бъдат публикувани на официалния сайт на инициативата: http://maxeurope.eu/media/azkaram/

Като обществена медия БНТ винаги е била съпричастна с процесите и тенденциите в българското общество, сред които е и карането на колело в градска среда. То има неоспорими здравни и екологични ползи, но крие и рискове, свързани с придвижването на велосипедистите, които също са пълноправни участници в движението. Националната телевизия отдавна е ангажирана с каузата безопасност на пътя. Доказателство за това е кампанията на БНТ "Спри, детето запази!", която вече трета година учи деца и родители - пешеходци и шофьори - да бъдат толерантни на пътя. Нейно естествено продължение е подкрепата на инициативата “Аз карам велосипед, последвай ме!“.

Заедно с лицата на БНТ броят на посланиците „на велосипеди“ става близо 25.Сред тях са множество актьори, певци, спортисти, журналисти и бизнесмени: Ивайло Захариев, Стойко Сакалиев, Милен Цветков, Рут Колева, Крум Савов, Орлин Павлов, Мария Гроздева, Дидо от Д2, Митко Павлов, Деян Донков, Поли Генова, Станка Златева, Димо от P.I.F. и др. Те дават пример за малката промяна в ежедневието, с която може да бъде поставено началото и на голяма промяна към по-здравословен и щастлив живот.

На сайта можете да прочетете „Историите с велосипед“ и на останалите „Посланици на колела“, които до този момент се присъединиха към инициативата.


*********
“Аз карам велосипед, последвай ме!”
е социалната инициатива на CSR Bulgaria и MaxEurope и цели чрез позитивно споделяне да популяризира карането на велосипед в града като път към здравословния и по-качествен начин на живот. Кампанията започна с  “Историите с велосипед” от известните личности – посланици.

България често попада на челни места в класациите за най-неспортуваща нация, най-болна нация, най-затлъстяваща нация. Статистиката сочи, че 78% от българите не спортуват, 51% осъществяват лека физическа активност, но това не е достатъчно, за да решим тези здравословни проблеми.

Парадоксално е, че България е 6-тата страна в ЕС по производство на велосипеди, но е на дъното на класацията, когато става въпрос за каране на велосипед в града или като спорт.

Кампанията „Аз карам велосипед, последвай ме!“ има за цел да даде пример за малка промяна в ежедневието, с която може да бъде поставено началото и на необходимата голяма промяна.

За целите на кампанията е създаден и специален Наръчник на велосипедиста, който се разпространява като безплатна книжка по време на събитията, които са част от кампанията, а може да бъде и изтеглен онлайн от уебсайта на CSR Bulgaria.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..