МЕТРО търси “звездите“ на малкия и среден бизнес в България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Сряда, 21 Май 2014 07:10, CSR News

„Звездите на МЕТРО“ 2014 ще донесат 20 000 лева на един социално ангажиран проект

 

Ако си независим предприемач или собственик на малък или среден бизнес в България и развиваш социално отговорни проекти в подкрепа на общността, то твоята компания може да бъде една от „Звездите на МЕТРО“. Веригата за търговия на едро МЕТРО Кеш енд Кери България търси да отличи “звездите” на малкия и среден бизнес и ще връчи една голяма награда на стойност 20 000 лв.

Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Сега те могат да спечелят 10 000 лв. в брой и още 10 000 лв. в подкрепа на свой социален бизнес проект, като до 6 юни споделят своята история на www.metro.bg/stars.

 

“Независимите предприемачи често подкрепят локални състезания и прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение или със собствени средства изграждат цели градини и паркове. МЕТРО търси точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал”, казват от МЕТРО Кеш енд Кери България.

 

Със свои истории в кампанията вече се включиха над 60 предприемачи от различни населени места на България. Всяка една от включилите се вдъхновяващи инициативи има собствена подстраница на www.metro.bg/stars, където потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията.

 

Големият победител в „Звездите на МЕТРО“ 2014 ще бъде избран от експертно жури с представители на бизнеса и медиите. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.

 

Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат в ежедневната си работа, са това, което вдъхновява МЕТРО да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа. На това се базира и новото послание на марката „YOU & METRO” - само онези, които безрезервно инвестират своето време, амбиция, креативност и страст в подкрепа на своите клиенти, ще се развиват успешно, заедно с тях.

 

„Звездите на МЕТРО“ 2014 е награда, с която МЕТРО Кеш енд Кери България още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас. За компанията приоритетни остават изграждането на дългосрочни и близки взаимоотношения със своите клиенти.

 

Кампанията се осъществява с подкрепата на Българска стопанска камара, Българска търговско-промишлена палата, Bulgaria On Air, bTV радио, радио N-Joy и радио FM+ и CSR Bulgaria.


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..