На специална церемония вчера телекомът беше отличен в две от общо четири категории в конкурса за ефективни вътрешни комуникации - Grapevine Awards
Мтел спечели две от четири награди в единствения специализиран конкурс, отличаващ креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации в България, организирани от Apeiron Academy.
Със специална награда за комуникационен лидер беше отличен и главният изпълнителен директор на Мтел – Андреас Майерхофер. Отличието се присъжда за първи път и отдава заслужено признание на лидери, които са силно ангажирани в комуникацията със служителите.
Авторитетното жури на конкурса включва български и чуждестранни специалисти с висока квалификация и опит в областта на вътрешните комуникации, връзки с обществеността, управление на персонала и организационно управление, а председател беше Кевин Рък, който има над 20 години опит на различни позиции в телеком бизнеса (голяма част от тях в Бритиш Телеком - BT) и информационните и комуникационни технологии.
Общо 17 вътрешни кампании на големи фирми бяха номинирани в четири категории. Първото отличие Мтел получи в категория “Вътрешноорганизационно събитие” за „More Me Day” - денят, в който новият бранд на компанията беше представен пред служителите със серия от събития, организирани съвместно с All Channels Communication Group. Събитието впечатли журито с мащабите, идейната концепция и постигнатите резултати.
В категория “Вътрешнокомуникационна кампания” телекомът получи отличие за кампанията си, насочена към промяна на корпоративната култура в компанията чрез ангажирането на изпълнителните директори в серия от инициативи със служителите.
Конкурсът Grapevine Awards насочва вниманието на компаниите към недотам развитата в България област на вътрешните комуникации. При избора на победителите се взима под внимание активността на служителите в съответните проекти, както и тяхното мнение и оценка на дейностите.
|