Практики -
Общ характер
|
Четвъртък, 18 Август 2011 12:15, CSR News
|
Въпреки ясната дефиниция на Европейската комисия за корпоративна социална отговорност – КСО („концепция, при която компаниите интегрират социалните и екологични грижи в своите бизнес операции и при взаимодействието им с техните заинтересовани страни на доброволни начала. Да си социално отговорен означава не само да изпълняваш законните очаквания, но и да излизаш извън рамките на съответствието и да инвестираш повече в човешкия капитал, околната среда и отношенията със заинтересованите страни.”) и появата на редица успешни практики за КСО в България, които стартираха още в периода 2000–2002 г., все още съществуват предприятия, които изпитват трудности при определянето на критерии за демонстриране на подобна отговорност и съпричастност към основните принципи на КСО.
|
Продължава
|
|
Практики -
Общ характер
|
Сряда, 20 Юли 2011 11:30, CSR News
|
Непрекъснато чуваме призиви от рода "Да спасим планетата!" или съвети за това как да живеем по-екологично. Ето и някои любопитни факти по темата.
Да започнем с нещо наистина лесно. Ако сложим растение на бюрото си, то ще действа като естествен филтър - ще абсорбира компютърните излъчвания и преносимите по въздуха замърсители, като ще обогатява въздуха с кислород.
|
Продължава
|
Практики -
Общ характер
|
Вторник, 02 Ноември 2010 08:50, CSR BG
|
Кейт Джъдж от Goodthings Limited споделя своите топ съвети за малкия бизнес, който иска да подобри своята корпоративна социална отговорност.
1. Не е нужно да си голям, за да бъдеш добър: малките бизнеси могат да извлекат огромни ползи от рационализирането на подхода си към своята корпоративната социална отговорност.
2. Не се обезсърчавайте от терминологията: казано с прости думи, КСО покрива дейностите, които вашия бизнес доброволно се задължава да подобри в своята общност и обикновено обхваща вашето влияние както върху околната среда (ресурси, отпадъци, въглеродни емисии и пр.), така и върху хората (благотворителност, доброволчество, общественозначими проекти и пр.)
|
Продължава
|
Практики -
Общ характер
|
Понеделник, 20 Септември 2010 11:00, Дневник
|
Kакто в цял свят, така и у нас в последните години се заговори за корпоративна социална отговорност. Понятията "корпоративна социална отговорност" (КСО) и "социална отговорност на бизнеса" (СОБ) са общоизвестни, но практиката у нас показва, че мениджмънтът все още не знае как да управлява тези "отговорности". Именно за това е важно да се знае как се осъществява СОБ.
Социалната отговорност на бизнеса се провокира от два основни типа причини - външни и вътрешни. Външните са глобализацията, големите корпоративни скандали, гражданското общество, информационната ера, медийната власт. Вътрешните са все по-взискателните служители, конкуренцията, спестяването на разходи в дългосрочен план, репутацията, увеличаваща стойността на бранда.
|
Продължава
|
Практики -
Общ характер
|
Петък, 17 Септември 2010 14:35, New Business.bg
|
Успехът на фирмите в днешно време се превръща във все по-относително понятие. Напоследък често ставаме свидетели как големи и стабилни корпорации изненадващо губят доверието на партньорите и служителите си, докато малки и уж безперспективни компании успяват да спечелят завидни позиции. При това само защото успяват да демонстрират отговорност - към хората, обществото, околната среда и дори към конкурентите си. Поддържането на градинки и паркове, организирането на благотворителни кампании и създаването на приятелска атмосфера в офиса отдавна не са просто ПР-стратегии. Става дума за добре планирана управленска политика, която да отличи фирмата от всички останали на пазара и да спечели максимално доверие. Модерната практика е известна като "корпоративна социална отговорност", но е най-сигурният (засега) ключ към успешния мениджмънт.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 2 от 3 |