https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Общ характер
Значението на това да бъдеш социално отговорен ПДФ Печат Е-мейл
Практики - Общ характер
Четвъртък, 18 Август 2011 12:15, CSR News


Въпреки ясната дефиниция на Европейската комисия за корпоративна социална отговорност – КСО („концепция, при която компаниите интегрират социалните и екологични грижи в своите бизнес операции и при взаимодействието им с техните заинтересовани страни на доброволни начала. Да си социално отговорен означава не само да изпълняваш законните очаквания, но и да излизаш извън рамките на съответствието и да инвестираш повече в човешкия капитал, околната среда и отношенията със заинтересованите страни.”) и появата на редица успешни практики за КСО в България, които стартираха още в периода 2000–2002 г., все още съществуват предприятия, които изпитват трудности при определянето на критерии за демонстриране на подобна отговорност и съпричастност към основните принципи на КСО.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Бъди еко, или защо трябва да спасим планетата ПДФ Печат Е-мейл
Практики - Общ характер
Сряда, 20 Юли 2011 11:30, CSR News


Непрекъснато чуваме призиви от рода "Да спасим планетата!" или съвети за това как да живеем по-екологично. Ето и някои любопитни факти по темата.

Да започнем с нещо наистина лесно. Ако сложим растение на бюрото си, то ще действа като естествен филтър - ще абсорбира компютърните излъчвания и преносимите по въздуха замърсители, като ще обогатява въздуха с кислород.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Корпоративна социална отговорност за малкия бизнес ПДФ Печат Е-мейл
Практики - Общ характер
Вторник, 02 Ноември 2010 08:50, CSR BG

 

Кейт Джъдж от Goodthings Limited споделя своите топ съвети за малкия бизнес, който иска да подобри своята корпоративна социална отговорност.

 

1. Не е нужно да си голям, за да бъдеш добър: малките бизнеси могат да извлекат огромни ползи от рационализирането на подхода си към своята корпоративната социална отговорност. 

2. Не се обезсърчавайте от терминологията: казано с прости думи, КСО покрива дейностите, които вашия бизнес доброволно се задължава да подобри в своята общност и обикновено обхваща вашето влияние както върху околната среда (ресурси, отпадъци, въглеродни емисии и пр.), така и върху хората (благотворителност, доброволчество, общественозначими проекти и пр.)

Powered by Web Agency
Продължава
 
За разликата между дарителството и социалната отговорност на бизнеса ПДФ Печат Е-мейл
Практики - Общ характер
Понеделник, 20 Септември 2010 11:00, Дневник


Kакто в цял свят, така и у нас в последните години се заговори за корпоративна социална отговорност. Понятията "корпоративна социална отговорност" (КСО) и "социална отговорност на бизнеса" (СОБ) са общоизвестни, но практиката у нас показва, че мениджмънтът все още не знае как да управлява тези "отговорности". Именно за това е важно да се знае как се осъществява СОБ.

Социалната отговорност на бизнеса се провокира от два основни типа причини - външни и вътрешни. Външните са глобализацията, големите корпоративни скандали, гражданското общество, информационната ера, медийната власт. Вътрешните са все по-взискателните служители, конкуренцията, спестяването на разходи в дългосрочен план, репутацията, увеличаваща стойността на бранда.

 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Тайните на отговорното предприемачество ПДФ Печат Е-мейл
Практики - Общ характер
Петък, 17 Септември 2010 14:35, New Business.bg

 

Успехът на фирмите в днешно време се превръща във все по-относително понятие. Напоследък често ставаме свидетели как големи и стабилни корпорации изненадващо губят доверието на партньорите и служителите си, докато малки и уж безперспективни компании успяват да спечелят завидни позиции. При това само защото успяват да демонстрират отговорност - към хората, обществото, околната среда и дори към конкурентите си. Поддържането на градинки и паркове, организирането на благотворителни кампании и създаването на приятелска атмосфера в офиса отдавна не са просто ПР-стратегии. Става дума за добре планирана управленска политика, която да отличи фирмата от всички останали на пазара и да спечели максимално доверие. Модерната практика е известна като "корпоративна социална отговорност", но е най-сигурният (засега) ключ към успешния мениджмънт.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 2 от 3