https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Футболен турнир събира представители на бизнеса с младежи от SOS Детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 04 Октомври 2012 14:41, SOS Детски селища България

 


Събитието се организира с подкрепата на Министерство на физическото възпитание и спорта

На 6-ти октомври (събота) от 10.00 на игрищата на стадион „Академик“ младежите от SOS Младежки домове София и Велико Търново ще участват във футболен турнир, организиран от SOS Детски селища България със специалното съдействие на Министерство на физическото възпитание и спорта.


Под мотото „Аз съм част от ОТБОРА!” това събитие ще събере представители на Министерството, момчетата и момичетата от младежките домове на Сдружението и служители на фирми, трайно подкрепящи дейността на SOS Детски селища България – УниКредит Кънсюмър Файненсинг АД, Мобилтел ЕАД, Застрахователна компания УНИКА АД, Джонсън Контролс Електроникс България ЕООД и Телерик АД.

Уникалната идея на турнира е да се формират на място отбори, всеки от които да включва по един представител на всяка от фирмите и организациите-участнички. Така, това няма да бъде междуфирмено състезание, а турнир, в който играчите да създадат нови взаимоотношения и приятелства в рамките на новосформираните отбори, спазвайки принципите на толерантност, равнопоставеност и справедлива игра. Всеки участник – независимо към коя фирма или организация принадлежи – ще има възможността да бъде част от нов отбор и да преживее емоциите на футболната игра с нови съотборници.

Красимир Балъков, посланик на добра воля на SOS Детски селища България, направи своя коментар за инициативата: 

„Младите хора трябва да имат възможности изявяват своя потенциал чрез спорта и още повече в една игра с екипен дух, каквато е футбола. Радвам се, че дарителите на SOS Детски селища България застават зад идеята на турнира и ще се включат наравно с момчетата и момичетата от Сдружението. Пожелавам на всички участници успех и приятни емоции на терена!“

Събитието се подкрепя от „ССККФ Касабов Спорт”, които предоставят терена за турнира, както и от Куадрант Бевъриджис АД, франчайзър и бутилираща компания за България на PepsiCo Inc, които ще предоставят минерална вода за отборите по време на състезанието. Куадрант Бевъриджис ще награди отбора победител с по сто бутилки със сокове (безалкохолни напитки) за всеки вкаран гол във финалния мач.

Състезанието на 6 октомври е продължение на първото подобно събитие, организирано от SOS Детски селища България на 23.06.2012 година по повод международния празник на SOS Детски селища, когато в него взеха участие и отбори на двата SOS младежки дома в София и отбори на УниКредит Кънсюмър Файненсинг и ЗК УНИКА. За младежите от SOS първото състезание беше чудесен шанс да спортуват активно както по време на турнира, така и по време на подготовката за него, а заедно с това – да създадат нови социални контакти извън рамките на ежедневието си.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..