https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Операция "Жълти стотинки" 2011 ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 14 Септември 2011 15:08, Vivacom

 

За втора поредна година VIVACOM фонд стартира социалната си кампания операция „Жълти стотинки". Повече от десет частни компании тази година се включват в инициативата, която ще събира средства за финансирането на нов подход на отглеждане на изоставени деца. Това е първата кампания в България, която успява да обедини толкова компании от частния сектор около обща кауза, което ще даде възможност средства да се събират в над 1000 места в цялата страна от 13 септември до 13 ноември 2011 г.


Тази година кампанията ще набира средства за фондация "Надежда за малките", която предлага алтернатива за временно отглеждане на изоставени бебета и малки деца в „Малка къща" в кв. Княжево. С помощта на събраните дарения ще се подпомогне функционирането на вече изградената къща, където децата получават индивидуална грижа и внимание. При достатъчно събрани средства фондацията планира да изгради и втора „Малка къща". 

Операция „Жълти стотинки" 2011 е инициатива за набиране на средства на национално ниво. Апелът към всички хора в страната е да дарят своето ресто, за да продължи функционирането си уютният и любящ дом за изоставени бебета, докато те намерят своите истински семейства. В периода на кампанията всеки може да остави своето ресто на касите на VIVACOM и останалите 12 партньори на инициативата - Societe Generale Експресбанк, Carrefour, Marcel Toys, Chipolino, Onda, Mr. Bricolage, Jeff, DHL, inmedio, Relay, 1 Minute и Zadrujno.bg. Събраните средства ще бъдат удвоени от компаниите-участнички в проекта.

Индивидуални дарения мога да бъдат направени и:

  • чрез обаждане на 0 900 5 10 01 (1,20 лв.с ДДС на обаждане)
  • с SMS на кратък номер 17 777 с текст DMS MALKITE (1,20 лв. с ДДС)
  • с банков превод по сметка в Societe Generale Експресбанк, IBAN BG68TTBB94001525651925, BIC: TTBBBGSF
  • oнлайн на www.zadrujno.bg/stotinki

 

Инициативата се провежда под почетния патронаж на Н.Пр. Филип Отие, посланик на Република Франция и с медийното партньорство на Dir.bg, Нова ТВ, в-к 24 часа, Дарик радио, сп. Тема, сп. Журнал за жената и Rozali.com.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..