https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Близо 4000 лева дариха служителите на Мтел в навечерието на Великден ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Вторник, 15 Април 2014 07:28, Mtel
Благотворителното събитие събра повече от 500 служители, които го посетиха и предоставиха средства или изработени от тях продукти в подкрепа на три социални каузи.

 

Със съдействието на Фондация „Помощ за благотворителността в България”, събраните средства ще бъдат разпределени между проекта на Мтел „Приеми дете. Създай бъдеще“, който работи в подкрепа на приемната грижа в България, сдружение „Агролинк“, което се стреми да окуражава и подпомага биологичното земеделие в страната и сдружение „Дете и пространство“, което управлява два центъра за настаняване от семеен тип за деца и младежи с интелектуални затруднения и увреждания.

 

Благотворителният великденски базар на Мтел се провежда за четвърта поредна година и до момента служителите на телекома са подкрепили различни социални каузи с общо 205 хиляди лева. Това сочат данните от отчета на Фондация „Помощ за благотворителността в България“.

 

Благотворителността не е еднократен акт за служителите от Мтел. Компанията е сред първите, включили се в програмата за дарителство по ведомост „Колкото повече – толкова повече” на фондация „Помощ за благотворителността в България”. Всеки служител, който участва в нея, сам определя сумата, която дарява и тя се удържа от месечното му възнаграждение. Около 3000 лева е месечната сума, която служителите на телекома даравят по ведомост, в подкрепа на избрани от тях социални каузи.

 

По време на великденския базар Мобилтел получи две отличия от фондация „Помощ за благотворителността в България” за компания с „Най-голям брой индивидуални дарители” и за „Най-голяма дарена сума в програмата за дарителство по ведомост” през 2013 година.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..