https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
ЧЕЗ предлага да бъде въведена единна фактура за електроенергия за страната ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 11 Септември 2013 17:19, ЧЕЗ България


Целта е тя да съдържа една и съща информация, поднесена по един и същи начин за всички клиенти


ЧЕЗ предлага да бъде въведена единна форма на фактурата за електроенергия с еднакъв формат и съдържание за всички битови потребители в България. Целта е тя да съдържа една и съща информация, поднесена по един и същи начин за всички клиенти. Единната фактура ще даде възможност за повече прозрачност и съпоставимост на сметките за електроенергия и би улеснило потребителите.


„Надяваме се нашето предложение да бъде прието и такава единна форма на фактура да бъде одобрена от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране. Нашите анализи показаха, че въвеждането на единна форма на фактурата ще повиши доверието на потребителите във верността и коректността на съдържащата се в нея информация”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Водена от желанието си да бъде в услуга на своите клиенти и следвайки политиката си на откритост и прозрачност през август ЧЕЗ започна активна разяснителна кампания за новите, средно с 4,54% по-ниски цени и новата структура на тарифите за електроенергия, които бяха въведени с решение на ДКЕВР от 29 юли 2013 г. 

Дружеството публикува на уебсайта си, www.cez.bg подробна информация и отговори на най-често задаваните въпроси относно цената на електроенергията. Клиентите на ЧЕЗ могат да получат информация за новите тарифи и на денонощната информационна линия на дружеството 0700 10 010, във всеки център за обслужване на клиенти и на имейл Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. . Подготвени са информационни материали, които ще бъдат изпратени до битовите клиенти заедно със сметките през септември. Дружеството има готовност при необходимост да изготви и допълнителни материали въз основа на обратната връзка от клиентите.

 

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..