https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Международна фондация We Are Water отбелязва Световния ден на водата 2016 с кампанията #NoWalking4Water ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Понеделник, 21 Март 2016 11:50, CSR News


  • Милиони момичета по света са заети по 6 часа всеки ден в осигуряване на вода и по тази причина не ходят на училище.
  • „Вода и работа“ е мотото, избрано от ООН, за Световния ден на водата 2016, 22 март.
  • Фондацията планира различни дейности, за да покаже връзката между водата и света на труда.
  • Включете се в кампанията в интернет или елате пред Експо Баня София на бул. Мария Луиза 16 и направете своя снимка.


Мотото, избрано от ООН за Световния ден на водата 2016, 22 март, е „Вода и работа“. Целта е да се покаже тясната връзка между тези два свята. Милиони момичета по света са принудени да ходят пеш по 6 часа всеки ден, за да осигуряват вода за битови нужди на техните семейства. По този начин, те губят достъп до образователната система. В резултат, много жени имат ограничени възможности да навлязат на пазара на труда.

По отношение на водата в световната икономика, секторът, който използва най-много водни ресурси, е селското стопанство. Там се потребява около 70% от общото количество вода в световен мащаб. 15% се използват в индустриалното производството и 15% за домашна употреба.  

Освен това, водният проблем излиза извън връзката с икономическата активност на населението на света. Днес, осем от всеки десет души живеят в отдалечени селски райони, които не разполагат с подобрени източници на вода. В тази ситуация са около 663 милиона души по света. Тези цифри могат да се намалят с участието на различни заинтересовани страни.

# NoWalking4Water е кампания за всички нас

 

С цел да говорим открито за принудата на милиони жени и деца ежедневно да прекарват часовете в осигуряване на вода, фондация We Are Water организира кампания за повишаване на осведомеността с лозунг #NoWalking4Water.

Тази кампания, по повод Световния ден на водата, обединява всички граждани, както и заетите в различни сектори, като спорт, комуникации, музика или кино. Целта е да направи видим проблема, чрез образа на 20-литров бидон, подобен на използваните от тези милиони хора. 

Как да подкрепим акцията


Всички желаещи, могат да се включат, като посетят интернет страницата на фондацията http://www.nowalking4water.org и да изтеглят изображението на бидона, да направят снимка с него и да я споделят в социалните мрежи с таг #NoWalking4Water. Колкото повече снимки има, толкова по-видимо ще бъде посланието. 

Можете да посетите различни места в Испания - Барселона и Мадрид, където е монтирана голяма визия на кампанията на фондация We Are Water и да направите снимка пред нея. 

Визия на кампанията има и в други страни по света, където международна фондация We Are Water е представена. Една от тези страни е България. 

В София, можете да направите своята снимка, през цялата седмица (19-25 март), пред Експо Баня София (изложбената зала на Roca) на бул.Мария Луиза 16.

Работна среща в галерия Roca Барселона

На 15-ти март, фондация We Are Water организира работна среща на тема „Вода и работа, силата да променим живота си“. В това събитие експерти по водите, околната среда, заети в различни области на знанието като инженерство, комуникации, химия и право споделяха опита си със студенти от всички университети в Барселона. Студентите имаха възможност да обсъдят с различните говорители връзките между вода и пазара на труда.
Кампанията за Световния ден на водата, организирана от фондация We Are Water, е допълнена с кръгли маси и събития в много други страни, където тя е представена, като Португалия, Великобритания, Китай, Индия, Румъния, Хърватия и др.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..