https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Над 135 хиляди клиенти на ЧЕЗ получават фактурите си онлайн ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Сряда, 05 Февруари 2014 12:58, ЧЕЗ България


С избора си клиентите на дружеството спасяват по 388 дървета на година

Над 135 хиляди клиенти на ЧЕЗ са се отказали от хартиените фактури и получават сметките си по електронен път. Услугата електронна фактура беше въведена през август 2011 г., а от миналата година дружеството осигури на клиентите си персонален онлайн достъп до архив с всички фактури.


„Услугата електронна фактура е част от стратегията на ЧЕЗ за въвеждани на модерни, мобилни и удобни услуги за клиентите. Освен безспорните си екологични ефекти, електронната фактура е по-бърза, сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител.“, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в „ЧЕЗ Електро България”.

Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиената. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.


Освен всички други удобства, с избора на електронна фактура клиентите стават съпричастни към глобалната кауза за ограничаване на щетите, които човешката дейност нанася на околната среда. Според изчисления на американската неправителствена организация Conservatree едно дърво е необходимо за производството на 8333 листа копирна хартия. Това означава, че клиентите на ЧЕЗ, които до момента са предпочели електронна фактура, спасяват по 388 дървета на година.


Електронната фактура е безплатна услуга. Може да бъде заявена на корпоративния сайт www.cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти или с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010. При заявяване на услугата е необходимо да се предоставят клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите получават фактурите в PDF формат, както в електронния си архив, така и на посочен от тях имейл.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..