https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Зелената кампания на AVON Hello Green Tomorrow набра над 2 млн. долара през 2012 г. ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Сряда, 22 Май 2013 09:07, CSR News


AVONДо момента програмата е събрала общо 5,5 млн. щатски долара от 2010 г. насам, като средствата са дарени на сдруженията The Nature Conservancy и World Wildlife Fund за предотвратяване на обезлесяването в Бразилия и Индонезия.


Козметичният гигант AVON обяви, че програмата Hello Green Tomorrow за набиране на средства с екологична цел успя да набере повече от 5,5 милиона щатски долара от старта на проекта през 2010 г. досега. Само през 2012 г. в рамките на кампанията са събрани над 2 милиона долара. Козметичната компания дари средствата на The Nature Conservancy (TNC) и World Wildlife Fund (WWF), които целят да сложат край на изсичането на горите в Бразилия и Индонезия - двете най-критични точки на обезлесяване в света.


Кампанията Hello Green Tomorrow набира средства чрез продажба на специални благотворителни продукти от представители на AVON в над 50 държави, сред които и България. Всички хора по света, закупили продуктите и подкрепящи каузата със средствата си, са част от т.нар. „зелена армия”, която се бори срещу обезлесяването. AVON дарява всички приходи от продажбите на продуктите за възстановяване на Атлантическата гора в Бразилия и Тропическата гора в Индонезия. Те са сред най-застрашените от изчезване гори в света и запазването им е ключово за смекчаване на климатичните промени, подпомагането на биологичното разнообразие и осигуряването на здраве и икономическа стабилност на хората.


Джо Киинан, вицепрезидент и изпълнителен директор за Латинска Америка на TNC, отбелязва, „
Средствата, събрани от инициативата на AVON Hello Green Tomorrow не само правят възможно възстановяването на над 3 милиона дръвчета в бразилската Атлантическа гора, но и създават възможност за откриване на нови работни места за местното население. Част от тези средства осигуряват данни, позволяващи ни да взимаме правилни решения относно техниките за възстановяване на горите. Очаровани сме от успеха на програмата и се надяваме да продължим това важно сътрудничество”.

 

Със щедрата подкрепа на AVON WWF работи за възстановяването на затрашените гори. Заедно с местните общности се засаждат дръвчета в целия Индонезийски архипелаг за създаване на коридори от естествена среда за застрашените видове, осигуряване на водни запаси за селата и подпомагане на тези, чието препитание зависи от горите.


AVON има уникалната способност да въвлича хората по целия свят към социални каузи като проблемите с рака на гърдата и домашното насилие.


AVON Hello Green Tomorrow продължава да набира средства в България и през 2013 г.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..