https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Фондация „Фондацията“ отпусна 25 стипендии по проекта „Талантът обича всяко дете“ в подкрепа на детския талант ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Неделя, 18 Октомври 2015 22:47, CSR News

Стипендиите включват целогодишно обучение по английски език, театър или изобразително изкуство за деца между шест и четиринадесет години


За втора поредна година, успешно завърши процесът по кандидатстване за стипендиантската програма на „Фондацията“, по проекта „Талантът обича всяко дете“. През учебната 2015/2016 година „Фондацията“ отпусна 25 стипендии в подкрепа на детския талант.

Стипендиите са насочени в три основни направления на обучение – английски език, театър и изобразително изкуство и са предназначени за деца между шест и четиринадесет години.
„25-те деца, спечелили стипендии в проекта „Талантът обича всяко дете“, не само дълбоко ни развълнуваха с картините, есетата и стиховете, които бяха написали, а показаха истинско желание за развитие, смелост и вдъхновение. Пожелаваме им тези качества да ги съпровождат през целия им живот. Вярваме, че в обучението си през следващата една година, те ще открият още много свои потенциали, за които в момента дори и не подозират – ние им предоставяме чудесна платформа, на която да ги развиват.“, коментира Ваня Ирибаджакова, управител на Фондация „Фондацията“.

Освен изготвянето на портфолио, рисунка и есе, по предварително зададена тема, тази година, кандидатите преминаха през две основни изпитания – фигуралния тест за креативност Torrance Test of Creative Thinking и „Предизвикателството на Маршмелоус“.

Test of Creative Thinking са най-разпространените и надеждни, международно признати тестове за измерване на креативност, тъй като отразяват житейския опит на полагащите теста. Изискването към децата е да рисуват и да дават заглавия на своите рисунки, да задават въпроси, да описват причини, следствия или различно приложение на предмети (или думи). По време на теста, децата трябваше да направят три упражнения, изградени на базата на рисунки, за да се оценят пет характеристики на ума:
  • лекота на изразяване;
  • способност за разработване на тема;
  • оригиналност на идеите;
  • способност да използват пълноценно времето си;
  • абстрактно мислене.
„Предизвикателството на Маршмелоус“ на пръв поглед е една изключително забавна игра, но тя дава на участниците много важен урок по сътрудничество и взаимопомощ, като показва тяхната креативност и способност за иновации.
В подкрепа на проекта „Талантът обича всяко дете“, през 2015 година се включиха: bTV и Дарина Павлова, която осигури финансирането за новата учебна година, dir.bg, Дарик радио, CSR Bulgaria, Kafene.bg, Дружеството за обединените нации в България, сп. Грация, Арт Фото Фонда.

Партньор на програмата е организацията за неформално обучение „Академия Юнити“, гр. София.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..