https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„От любов към живота” с отличие в категория „Маркетинг, свързан с кауза” на наградите на БФБЛ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 28 Февруари 2013 16:28, CSR News

 

„От любов към живота” с отличие в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на Наградите за отговорен бизнес на Български форум на бизнес лидерите

„От любов към живота”, кампанията на AVON срещу рак на гърдата в България, беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на десетото юбилейно издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Най-мащабната благотворителна инициатива у нас получи приза, отличаващ компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. 


Вече 11 години екипът на AVON България влага усилия и сърце, посвещавайки се на каузата за превенция на рак на гърдата у нас. Всяко признание за кампанията „От любов към живота” ни кара да се гордеем и да продължаваме да работим с огромно желание и хъс, за да постигаме целите й – да научим българката да се грижи за своето здраве и да съдействаме за по-достъпна профилактика и диагностиката на рака на гърдата у нас. Тази награда е за всички представители, чрез които Компанията за жени предлага продуктите от специалната благотворителна розова серия. Тази награда е и за всички вас, закупили продукт, с който подкрепяте борбата с най-коварната женска болест”, сподели Люба Василева, специалист PR и реклама на AVON България, Албания, Македония.


Благодарение на последователните усилия на АVON България информираността по темата и достъпната профилактика и диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 11 години в рамките на кампанията „От любов към живота” освен дарените 1 300 000 лв. са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарените от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, когато е открит навреме.

 






Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..