„От любов към живота” с отличие в категория „Маркетинг, свързан с кауза” на наградите на БФБЛ |
Новини - Маркетинг обвързан с кауза | |||||||
Четвъртък, 28 Февруари 2013 16:28, CSR News | |||||||
„От любов към живота” с отличие в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на Наградите за отговорен бизнес на Български форум на бизнес лидерите
Благодарение на последователните усилия на АVON България информираността по темата и достъпната профилактика и диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 11 години в рамките на кампанията „От любов към живота” освен дарените 1 300 000 лв. са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарените от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, когато е открит навреме.
|