https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
"От любов към живота" ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 30 Септември 2010 16:49, Emmis Bulgaria

Радио FM+ традиционно се включва в подкрепа на кампанията на AVON - „От любов към живота”. Тази година те са медиа партньор и на благотворителния концерт, който ще се състои на 3 октомври, в 19 ч. в Зала 1 на НДК.

Благодарение на всички нас, през осемте години в кампанията са дарени средства, достатъчни за обезпечаването на над 24 000 безплатни профилактични прегледа. До края на 2010 година ще бъдат осъществени още 3000 прегледа. Колко ще са прегледаните българки в кампанията през следващата година? Това зависи от всички нас.


altОсновна цел на кампанията "От любов към живота" от самото й създаване преди седем години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика.


През 6-те години на провеждане на кампанията в България:

- са закупени първите в България мобилен мамограф и ехограф, които вече четвърта година функционират успешно;
- са осъществени повече от 18 000 безплатни профилактични прегледа;
- се включиха над 430 000 души чрез закупуване на продукти от благотворителната серия „От любов към живота;
- са раздадени над 2 300000 материали, които информират за важността от навременна профилактика на най-често срещаното раково заболяване се проведоха 26 събития, в които участваха над 38 000 души;
- над 40 известни личности подкрепиха кампанията и се включиха активно в нейните събития;- кампанията традиционно се подкрепя от радиостанциите на Emmis Bulgaria - Радио FM+, Радио Fresh! и Радио Star FM.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..