https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на постоянни дарители ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 17 Декември 2014 15:30, SOS Детски селища България


Кампанията е под надслов „Децата са като цветята – нуждаят се от постоянна грижа“


На 15 декември започна кампанията на SOS Детски селища България „Децата са като цветята – нуждаят се от постоянна грижа“ за привличане на SOS приятели – дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България се използва каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже. 


Събраните средства ще гарантират качествената грижа не само за децата и приемните семейства, които Сдружението подкрепя, а и за децата и семействата в риск, които то подпомага.

Посланиците на добра воля на SOS Детски селища България – Красимир Балъков, Силвия Лулчева и Елена Петрова взеха участие в пресконференцията за начало на кампанията и направиха първите регистрации за SOS приятели. 

„Не е достатъчно да се направи първа стъпка, трябва да се извърви целият път. Всеки ден и час трябва да се грижим не само за нашите деца, не само и за децата на SOS Детски селища, а за всички деца, защото те са бъдещето на света“, заяви Елена Петрова и продължи: „С SOS Детски селища България виждаме резултатите, виждаме как се реализират децата, отгледани в SOS приемните семейства. Те са пълноценни личности, защото са се грижили всеки ден за тях.“

Според Красимир Балъков „Чувството за удовлетворение и щастие, когато работиш със SOS Детски селища, е невероятно. Всеки, който може, трябва да се включи в кампанията.“

„Грижата за децата е 24 часа на ден, 7 дни в седмицата и не може да бъде изпусната дори и за миг“, отбеляза Силвия Лулчева. Според нея „Светът, в който живеем, е много разнолик и шарен и единственият общ знаменател е любовта, а любовта е грижа. Именно това осигурява SOS Детски селища България – любов, грижа и постоянно внимание. Организацията има план за развитието на всяко едно дете, там то се чувства защитено и подкрепено. Това са високопрофесионални услуги, чието поддържане изисква много средства. Затова трябва да бъдат подкрепени. По този начин – „лице в лице“, това става много лесно. След първоначалната регистрация процесът е автоматичен.“

Кампанията се провежда в The Mall, София Ринг Мол, Мега Мол, Бизнес парк София, верига магазини Лидл до 31 януари 2015 г. и е в рамките на проект „Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства“ и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г. (www.ngogrants.bg)


 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..