https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
AstraZeneca е сред Най-добрите работодатели за Централна Източна Европа ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Четвъртък, 10 Юни 2010 02:00, AstraZeneca

AstraZeneca България беше отличена като една от компаниите Най-добър работодател в проучването на Hewitt за Централна Източна Европа 2009/2010 година.
Четири български компании попаднаха в класацията на победителите, като AstraZeneca е една от класираните в категорията „Малки компании”.
България е включена в проучването „Най-добрите работодатели” на Hewitt Associates и техния партньор в България Monday Insight за пети пореден път.

AstraZeneca сред най-добрите работодатели в ЕвропаВ проучването за Централна Източна Европа за 2009/2010 година участваха 123 000 служители и 2 700 топ мениджъри от 600 компании от региона.

„Резултатите от проучването показват, че успешните компании ценят служителите си и  инвестират в развитието им. Благодаря на екипа за постоянството и целеустремеността при осъществяването на корпоративните цели. Отличаването ни сред топ работодателите в Централна Източна Европа е предизвикателство пред AstraZeneca за все по-успешната реализация на бъдещите проекти”, коментира Зоя Паунова, изпълнителен директор на компанията.
AstraZeneca България е носител на приза „Най-добър работодател на България” за последните две години, като през 2009 спечели и специална награда за „Работодател с най-добри социални политики и практики”.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..