https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Самоков е най-четящият град в България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Понеделник, 15 Септември 2014 16:26, ЧЕЗ България


Над 10 000 деца се включиха в „Забавното лятно четене“, което за поредна година се подпомага от ЧЕЗ

Над 10 000 деца се включиха в „Забавното лятно четене“. Финалът на кампанията бе поставен на 14 септември в столичния книжен център „Гринуич“, където бяха раздадени наградите на победителите. Крум Гледжарски, ръководител „Управление на качеството“ в ЧЕЗ Разпределение България връчи отличието за най-четящ град на Самоков.

„Радвам, че тази година наградата отива в Самоков, град с вековни традиции в развитието на културата и просветата по нашите земи. Използвам случая да поздравя учениците, които от 15-ти септември тръгват на училище и да им пожелая здраве, високи оценки и още много прочетени книги. Ние в ЧЕЗ ще продължим да подкрепяме полезни и дългосрочни инициативи за образованието и здравето на младите хора.“, каза Крум Гледжарски, ръководител „Управление на качеството“ в ЧЕЗ Разпределение България. 

За четвърта година ЧЕЗ е генерален спонсор на кампанията за насърчаване на четенето. Инициативата се реализира от детския портал Az-deteto.bg съвместно със Столична библиотека. Грижата за развитието на младите хора и здравословния начин на живот и тяхното образование са приоритети в политиката на ЧЕЗ за корпоративна и социална отговорност. Компанията ежегодно подкрепя редица детски инициативи – конкурси, състезания за талантливи деца, включително и детски спортни прояви – в областите хокей, шахмат, триатлон и плуване. От 2014 г. ЧЕЗ стартира образователна кампания „За децата и енергията“ сред ученици от началните училища в Западна България, чиято цел е да информира децата за начините за разумно и безопасно използване на електроенергията в ежедневието.

Цялостна информация за политиката на ЧЕЗ за грижа към децата може да бъде намерена на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“ на адрес investiramevbulgaria.com.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..