https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Третото издание на кампанията на Pampers® & UNICEF “1 опаковка= 1 ваксина” достигна своя край ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 23 Март 2011 13:57, United Partners

Третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” в България официално приключи. Благодарение на отзивчивостта на родителите в цялата страна, през 2011, Pampers® дарява на UNICEF сумата за 301,957 ваксини.

Чрез кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” Pampers® и UNICEF целят да елиминират неонаталния тетанус на глобално ниво. През януари тази година двете партньорски организации отправиха апел към българските родители, за да могат да дадат шанс на майките и техните бебета, които сe намират в страни засегнати от тази коварна болест. За всеки закупен пакет пелени или кърпички през януари и февруари Pampers® дари на UNICEF необходимата сума за снабдяването с една животоспасяваща ваксина.

 

Както и в предишните издания, българските родители се включиха активно за пореден път в кампанията. Pampers® и UNICEF оценяват високо благородството и щедростта, но в същото време осъзнават, че новородените в България също се нуждаят от помощ. Затова по време на инициативата Pampers® дари оборудване и пелени на 4 родилни отделения в 4 български града.

Основната цел, с която се правят даренията е да се осигурят на новородените оптимални условия за живот от първия им ден. 80 неонатални легла, 40 маси за повиване, 40 стола за кърмачки, както и продукти на Pampers вече са доставени в четири болници в страната. Майките и техните бебета се радват на най-добрите болнични условия в техните родилни отделения. В допълнение оборудването им дава възможност да прекарват повече време заедно през първите дни след раждането.

 

Българските майки бяха тези, които определиха градовете, в които да бъде доставено дарението на Pampers®. През януари и февруари те посещаваха Facebook страницата на кампанията ”Светът на Мама”, и специално създаденото приложение за гласуване - “Мозайката на Любовта”, за да могат да подкрепят глобалната кауза и да дадат своя глас за града, който според тях заслужава помощта им. Благодарение на родителите, взели участие в четириседмичното гласуване даренията на Pampers® достигнаха до родилните отделения на МБАЛ Русе АД, МБАЛ Бургас АД, СБАГАЛ “Проф. Д-р Димитър Стаматов” във Варна и МОБАЛ “Д-р Стефан Черкезов АД “във Велико Търново.

 

Голям брой български музиканти, артисти и други известни личности се присъединиха към третото издание на кампанията “1 опаковка = 1 ваксина”. Елена Петрова, Мария Игнатова и Димитър Рачков, Димитър Кърнев и Александър Обретенов от рок групата D2 застанаха до Ива Дойчинова, Богдана Трифонова, Ана Пападополу, Влади Ампов – Графа, Георги Енчев, Екатерина Дафовска, Радост Драганова, Наталия Симеонова и заедно призоваха родителите да се включат в кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” през 2011 година.

 

До сега всички подкрепили кампанията на Pampers® и UNICEF по света са успели да помогнат на 100 милиона майки чрез един семпъл жест. В България трите издания на кампанията са събрали общо 1,5 милиона ваксини. Така всеки жест на добра воля от страна на българските родители, както и на тези по света, допринася за промяната на съдбата на милиони майки и техните бебета в 40 развиващи се страни, които са изложени всеки ден на риска от неонатален тетанус. Pampers® и UNICEF благодари на всички български родители, подкрепили каузата.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..