https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Проучвания
Корпоративната социална отговорност - принцип или стандарт ПДФ Печат Е-мейл


Bulgarian-Industrial-AssociationДоклад пред Международната конференция „Европейският социален модел и предизвикателствата пред българия”, организиран отИкономическия и социален съвет на България иЕвропейския икономически и социален комитет

2 октомври 2006 г., София, НДК, зала 7

Целия документ можете да изтеглите от тук: Корпоративната социална отговорност - принцип или стандарт

 

Powered by Web Agency
 
Корпоративната социална отговорност в българския контекст ПДФ Печат Е-мейл

Корпоративната социална отговорност в българския контекстБазово проучване на инициативата Глобален договор на ООН и  Фондация „Помощ за благотворителността в България“

Септември–Октомври 2006 г. 

Базовото проучване на разбирането и практиките на корпоративната социална отговорност в България бе замислено в първата половина на 2006 година в рамките на българската мрежа на Глобалния договор в България. То има за цел да установи какви са разбирането и нагласите към корпоративната социална отговорност сред големите и средни фирми, както и сред компаниите-членки на Глобалния договор в България. Анализите на основните модели и практики, факторите, които възпират и които насърчават корпоративната отговорност, са важни за доброто планиране на бъдещите проекти на Мрежата на ГД в България, насърчаващи повече фирми да възприемат такова бизнес поведение.

Прочетете повече тук: Корпоративната социална отговорност в българския контекст (българска версия)

Powered by Web Agency
 
« Начало Предишна 1 2 3 4 Следваща Край »

Страница 4 от 4