Новини -
Избрано
|
Понеделник, 01 Април 2013 16:20, CSR BG
|
По-малко от една трета от бизнес сектора включва КСО в корпоративната си комуникационна стратегия, въпреки огромното влиянието върху корпоративната репутация
Grayling обяви резултатите от най-новия Grayling PULSE, тримесечното глобално проучване сред вътрешно-фирмени специалисти по комуникации, които показват, че под 1/3 (28%) от организациите със стратегия за КСО и/или устойчивост ги интегрират в своята корпоративна комуникационна стратегия. Това е така, въпреки факта, че организациите казват, че корпоративната социална отговорност и устойчивото развитие имат голямо влияние върху тяхната корпоративна репутация. Това е най-честият отговор, посочен от общо 30.1% от участниците, а „отношения с работниците и служителите” е избран само от 17,7%.
|
Продължава
|