Новини -
Избрано
|
Понеделник, 12 Октомври 2015 14:51, CSR News
|
Партньор на събитието бе и Българската мрежа за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria
Теленор и Посолството на Кралство Норвегия в България организираха съвместна конференция на тема: „Корпоративната социална отговорност – фактор за растеж и устойчиво развитие“. Партньори на събитието бяха Иновация Норвегия и мрежата за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria. Конференцията се състоя за втора поредна година и събра представители на бизнеса, държавния сектор, неправителствени организации и медии.
|
Продължава
|
|
Новини -
Избрано
|
Понеделник, 08 Юни 2015 12:40, CSR BG
|
Представяме ви интервю с д-р Зехра Гюнгьор – председател на международното жури в BAPRA Bright Awards 2015 – шестото издание на престижния PR* конкурс, организиран от Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
За д-р Зехра Гюнгьор
Президент на Международната PR асоциация (ИПРА) за 2014 г. Д-р Гюнгьор е член на Турската PR асоциация (TUHID), учредител и бивш член на борда на Турската асоциация на жените предприемачи (KAGIDER) и клуба Propeller. През 1999 г. основава PR агенция STAGE Communications Consultancy, като преди това е работила 20 години като икономически журналист. Д-р Гюнгьор е член на ИПРА от 14 години и работи в Борда и в Съвета на ИПРА от 11 години. Д-р Зехра Гюнгьор притежава магистърска и докторска степен по „Комуникации“, заедно с бакалавърска степен по „Английска литература“. Лектор е по комуникации в два частни университета в Турция.
Всяка година председателското място на журито се заема от водещи имена в световната PR индустрия със забележителни постижения в областта. За първи път в историята на конкурса жена застава на начело на журито. През годините председатели са били доказани световни PR експерти като Пол Холмс, Дейвид Галахър и Франсис Ингам.
Членовете на журито са утвърдени професионалисти с богат опит в областта на PR и комуникациите – в тазгодишното издание на Bright Awards журито беше съставено от общо 20 членове.
Каква е ролята на PR в един социален проект?
Дали проектът е социален или комерсиален, PR е винаги „необходим“ за него, да допринесе за репутацията, важността или публичността му. Ако е вид социален проект, PR е много по-важен, защото в сравнение с рекламата, PR има много повече убеждаващ елемент заради своята същност. Така че, това, което ни е нужно в социалните дейности, ние можем да го реализираме с помощта на PR.
Всеки социален проект ли има нужда от PR? Когато социалните проекти са чиста благотворителност необходимо ли е винаги да правим PR?
Ние винаги имаме нужда от PR. PR е инструмент, с който напомняме за проект, популяризираме или го представяме. За всяко действие – добро или лошо, вярно или невярно хората имат нужда от PR.
Какви са ползите от това да комуникираме добрите дела?
Вашите усилия могат да достигнат лесно целта си. В другите случаи PR професионалистът е нужно да вложи повече усилия за да проучи и убеди своята целева аудитория.
Какво Ви впечатли в българските проекти? Отличават ли се с нещо от останалите в другите страни?
Честно казано ги намирам за много добре подготвени и много професионално изпълнени. В някои случаи харесвах оригиналните идеи на проектите, а в други – начинът, по който те са разгърнати в проекта. Проектите бяха много професионални.
С какво Ви спечели победителя в категорията "Кампания за устойчиво развитие" - „Погледни бежанците с други очи“?
Позволете ми да не обсъждам специфична кампания. За мен, като председател на журито, е необходимо да бъдa близо до всички проекти и кампании. Затова, ще обобщя като цяло всички те бяха много добри.
Все още ли се противопоставят PR и КСО** или са добри партньори?
Те винаги са били добри партньори.
**********************************
*PR=Public Relations **КСО=Корпоративна социална отговорност
Това интервю се реализира със съдействието на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
Интервюто подготви Десислава Тодорова, Главен редактор на Българската мрежа за Корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria
|
Новини -
Избрано
|
Понеделник, 11 Май 2015 09:48, b2b Мagazine
|
"Зелените Оскари" очакват своите нови притежатели. До 15 май 2015 г. е крайният срок за кандидатстване в петото издание на конкурса "Най-зелените компании в България 2014" на b2b Media, чиято цел е да отличи компаниите у нас, които развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.
Кандидатствайте сега! Онлайн въпросник
|
Продължава
|
Новини -
Избрано
|
Четвъртък, 30 Април 2015 22:12, CSR BG
|
Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria
На стилна церемония вчера Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в шестото издание на престижния ПР конкурс – BAPRA Bright Awards. 21 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център Рейнбоу плаза. Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти - 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 13% в сравнение с миналата година.
|
Продължава
|
Новини -
Избрано
|
Понеделник, 20 Април 2015 12:24, CSR BG
|
"Корпоративната отговорност е и лична отговорност, изисква нашата воля да направим промяната", споделя в интервю за CSR Bulgaria Георг Кел, директор на Глобалния договор на ООН
Георг Кел е един от инициаторите и архитект на Глобалния договор, най-широко разпознаваемата мрежа и платформа за развитие на отговорни бизнес практики. Той е водач на инициативата от нейното създаване през 2000 г. Стартира и инициативата на Глобалния договор за инвестиции и бизнес образование, Принципите за отговорно инвестиране (PRI) и Принципите за отговорно управление на образованието (PRME). Г-н Кел започва своята кариера като научен сътрудник в сферата на инженерните науки във Института за технология на производство и иновации Фраунхофер в Берлин. След това работи като финансов анализатор в различни държави в Африка и Азия. Присъединява към Организацията на обединените нации през 1987 г., и оттогава ръководи дейностите на ООН, насочени към частния сектор.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 4 от 19 |