https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
ЧЕЗ Разпределение отново е сред най-зелените компании в България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Вторник, 08 Юли 2014 07:46, ЧЕЗ България
За трета година дружеството е отличено за своето отговорно отношение към околната среда

 

„ЧЕЗ Разпределение България“ АД спечели второ място в категорията „Енергетика и технологии“ на националния конкурс „Най-зелените компании в България“ за 2013 г. Конкурсът се организира за четвърти път от b2b Media, за да отличи представителите на  българския бизнес, които са реализирали най-успешните и устойчиви екологични практики през изминалата година. Досега „ЧЕЗ Разпределение България“ АД е отличавано в три последователни години.

 

„За нас тази награда е изключително ценна, защото за трета поредна година доказваме, че работим с грижа не само за клиентите, но и за българската природа и общество. Амбицията ни е да защитим това призвание и догодина и отново да се наредим сред „зелените“ отличници на България“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

 

Грижата за околната среда е сред основните за групата на ЧЕЗ в България. Като част от тази политика през юни 2013 г. мениджъри на ЧЕЗ в България засадиха 20 вечнозелени дръвчета в двора на ловешката детска градина „Радост”. ЧЕЗ е първата компания в България, която подкрепи маркирането на маршрути в Природен парк Витоша.  В рамките на проекта бяха монтирани стотици насочващи табели, освежена бе лятната маркировка, а стълбове на компанията бяха подменени и номерирани.

 

Освен, че се стремят да бъдат пример за обществото чрез различни доброволчески акции, компаниите от групата на ЧЕЗ в България предлагат услуги и мерки за ограничаване на вредното влияние на човешката дейност върху природата, като електронната фактура, чрез която насърчават клиентите да бъдат по-отговорни към опазването на природата. ЧЕЗ активно се включва в енергийното обследване и саниране на детски градини и училища, провежда образователни кампании за разясняване на необходимостта от повишаване на енергийната ефективност и начините за постигането на по-рационална употреба на електроенергията.

 

През 2013 г. ЧЕЗ монтира 106 нови метални платформи за обезопасяване на щъркелови гнезда върху електрически стълбове в Западна България. За проекта си „ЧЕЗ Разпределение България“ АД получи награда в категорията „Инвеститор в околната среда" на Българския форум на бизнес лидерите през февруари 2014 г. Тя бе отличена измежду 7 аналогични проекта.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..