https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
„Бъди грамотен” за шести път ще тества студенти по журналистика ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Четвъртък, 26 Март 2015 20:11, CSR News


С правописен маратон за студенти започва тазгодишното издание на инициативата „Бъди грамотен“. За шести път знания по български език ще премерят бъдещи журналисти и медийни експерти.

 

На 27.03. от 10 ч. в БТА ще се съберат студенти студенти от три водещи университета – УНСС, НБУ и СУ.

Трите отбора ще тестват своите познания по правопис. След това всеки отбор ще „изпита” със свои правописни задачи колегите си от другите университети. Предвидени са и допълнителни въпроси към публиката. Поканени са студенти, изучаващи журналистика, връзки с обществеността и медийни комуникации.


В края на събитието организаторите ще дадат думата на студентите за кратка дискусия, свързана с най-честите грешки в медите.


Всички участници ще получат книги от издателствата „Колибри“, „Жанет 45“ и „Кръгозор“, както и билети за театър, предоставени от Театъра на българската армия, Театър 199 и Учебния театър на НАТФИЗ.


Националната кампания „Бъди грамотен“ се организира от Академика БГ от 2009 г. Целта на инициативата е да се поощри правилното писане и да се стимулира интересът към българския език. До момента са реализирани близо 120 прояви с над 35 000 участници от всички възрасти. През 2015 година кампанията „Бъди грамотен“ ще гостува в градовете Русе, Димитровград и Варна.


Студентският правописен маратон се реализира с подкрепата на „Риск Инженеринг” АД.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Новини България

WWF КОЛЕДНА МИСИЯ: 3000

ТЪРСИМ 3000 ДАРИТЕЛИ ЗА ПРИРОДАТА С WWF     ИЗГУБЕНАТА ХАРМОНИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА Мисията на WWF е да се грижим за заобикалящата ни среда и хората да живеят...

Околна среда и Екология | WWF

Прочети..

„Тази Коледа чудесата правите вие“ - различна и интерактивна Коледна кампания

Стартира благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите вие“ на фондация „За Нашите Деца“. Петото издание на инициативата цели да ангажира и вдъхнови служители на големи и малки компании в подкрепа...

Общество | CSR News

Прочети..

IBM подкрепя икономическото развитие, образованието и здравеопазването в България

Мисията на IBM Corporate Service Corps стартира в България за първи път София, 16 октомври 2017 г. – IBM обяви днес началото на първата по рода си IBM Corporate Service...

Общество | CSR News

Прочети..