BAPRA Bright Awards отличи "Кампания за устойчиво развитие" 2015 Печат
Новини - Избрано
Четвъртък, 30 Април 2015 22:12, CSR BG


Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria

На стилна церемония вчера Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в шестото издание на престижния ПР конкурс – BAPRA Bright Awards. 21 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център Рейнбоу плаза. Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти - 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 13% в сравнение с миналата година.

 

На церемонията присъстваха петима представители от многоуважаемото международно жури на Bright Awards 2015: д-р Зехра Гюнгьор, председател на журито и президент на Международната ПР асоциация за 2014 г.; г-ца Бинта Кристин Хамерич, генерален мениджър на Световната ПР асоциация (ICCO); г-н Кристоф Жинисти, международен ПР гуру и специалист по социални медии с над 20 годишен опит в областта; г-н Джон Сандърс, регионален президент на  Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) и талантливият творец с дълбока страст към историите на марките и основател на Edgar – Дамян Обал. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2015/bg/jury/

 

В категория „Кампания за устойчиво развитие“ бе отличена New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“. Втора награда бе присъдена на BBDO Group за кампанията „Най-добър старт за всяко дете“ , а трета награда отиде при агенция DeConi за кампанията „СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно“.

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност
CSR Bulgaria. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria

 


 

Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2015 по категории отиде при:

„Агенция на година“ – United Partners;

„Кампания за устойчиво развитие“ – New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“;

„Специално събитие“ (2 първи места) - All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“ и APRA Porter Novelli Group за кампанията „Живей активно!“;

„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – Българска национална телевизия за кампанията “Купувам българското”;

„Комуникационна кампания на годината“  - All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli Group за кампанията „Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи“;

Powered by Web Agency

 

Още статии от CSR BG :