AstraZeneca отличена за най-голям обем на нефинансови дарения в рамките на конкурса „Най-голям корпоративен дарител” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Петък, 16 Ноември 2012 14:30, CSR News

 

AstraZeneca беше обявена за победител в конкурса „Най-голям корпоративен дарител” на Българския дарителски форум (БДФ) в категорията „Нефинансови дарения”. Компанията получи приза за дарения, реализирани през 2011 г. на стойност 2 315 501 лв. AstraZeneca България спечели отличието в надпреварата, в която участваха 57 компании в 7 категории. Наградите в категорията се връчват въз основа на абсолютната или относителна стойност на даренията, без участието на жури, което води до безпристрастност в оценката.


„Социалната отговорност е начин на мислене в компанията. Вярваме, че индустрията има право да успява, ако всеки продукт, услуга, инициатива представляват добавена стойност и нова придобивка за обществото. В AstraZeneca съчетаваме стремежа да работим активно за благосъстоянието на компанията с отговорност към обществото в търсене на решенията на значими социални проблеми. Чест е да приема отличието от Български дарителски форум, като признание към AstraZeneca България и нейния екип”, отбеляза г-жа Зоя Паунова по време на церемонията, приемайки наградата от министъра на здравеопазването г-жа Десислава Атанасова.

Идеята на наградите е да мотивират и стимулират българския бизнес в реализирането на дългосрочни социални проекти, утвърждавайки принципите на корпоративната  социална отговорност. За трета поредна година AstraZeneca е сред финалистите  в челната тройка на конкурса в категорията „Нефинансови дарения”.

 

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..